اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
مبتلا مبتلا

مبتلا

من مبتلای تو ام و به این درد محکوم

_

امسال اصلا نفهمیدم کی پاییز رسید،نفهمیدم کی ۲۷ شهریور گذشت

انگار واسه شماها هم همینطوری بوده،چون ندیدم کسی خوش آمد بگه به پاییز،چه اینجا چه فضاهای دیگه

امروز با صاحب کارم هم بحثم شد،سر ناهار اومد یه حرف بد نثار معترضین کردن،چون باژار کلا خراب شده

نمیدونست که من کلا برگشتم نسبت به اون اعتقادات ۷ سال پیشم،منم نامردی نکردم از اول تا آخرشون رو شستم گذاشتم کنار و یه کم داد و بیداد کردیم و گذاشت از کارگاه رفت 🙄

وضعیت نظر دهی :
۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • bahar .....
    bahar .....
    ۶ , مهر ۱۴۰۱

    اتفاقا خیلی دیر گذشت به من. هر روزش هزار سال

    خدا رو شکر نیمه اول رو گذرندونیم:))

    من که حوصله بحث سیاسی ندارم. هر جا حرفی باشه، اونجا نمیمونم :)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۶ , مهر ۱۴۰۱
    @bahar ..... این اتفاقات اخیر باعث شد کلا روزها از دستم در بره،بی اهمیت بشه تاریخ ها وگرنه طولانی گذشت این هفته

    خوب کاری میکنی،منم توی هیچ بحث سیاسی شرکت نمیکردم ولی خب یه جایی دیگه لبریز میشه🙄⁦✌️⁩
  • Kaonashi :)
    Kaonashi :)
    ۶ , مهر ۱۴۰۱

    دل باید خوش باشه، پاییز بهانه‌اس.

    ۲۷ شهریور چه روزی بود؟

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۶ , مهر ۱۴۰۱
    @Kaonashi :) احسنت به این دیدگاه کائوناشی
    مناسبت خاصی نداره،یه خاطره خیلی تلخ دارم توی اون روز،اینقد تلخ که از یک هفته بعد و قبلش ریتم زندگیم هرسال به هم خورد ولی امسال اصن نفهمیدم کی رسید و رد شد
  • حدیث ملاحسینی
    حدیث ملاحسینی
    ۶ , مهر ۱۴۰۱

    منم نمی‌فهمم این روزا چطور می‌گذره. انگار بین زمین هوام. جالبه بگم که دیروز ۵ مهر بود و تقویم روی میزم هنوز توی شهریور گیر کرده بود.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۶ , مهر ۱۴۰۱
    @حدیث ملاحسینی امروز یه کاغذ داشتم پر میکردم نگاه تاریخ کردم دیدم وااااای شش مهره،اون موقع فهمیدم
  • ویــ ـانا
    ویــ ـانا
    ۶ , مهر ۱۴۰۱

    واقعا نفهمیدیم کی پاییز شد 🙂

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۶ , مهر ۱۴۰۱
    @ویــ ـانا هییییییشکی نفهمید
  • هدا یت
    هدا یت
    ۷ , مهر ۱۴۰۱

    اعتقادات هی عوض میشن ولی خداکنه خدا عوض نشه.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۷ , مهر ۱۴۰۱
    @هدا یت 🤐🤐🤐🤐
  • بیست و دو
    بیست و دو
    ۸ , مهر ۱۴۰۱

    منم که همیشه منتظر اومدن پاییزم اصلا نفهمیدم ۷ روز ازش گذشته بود.

    به نظرم خیلی نمیشه آدم عقایدش رو هرجایی بگه. منم چندوقت پیش توو آزمایشگاه داشتم ازمایش خون میدادم و با دخترای آزمایشگاه حرف اعتراضات شد بعد همه ی اونا کم حجاب بودن و فقط من تووشون محجبه محسوب میشدم بعد جالبه من کلی داشتم میگفتم بیچاره مردمو فقیر و نابود کردنو کلی حرفای دیگه بعد دیدم هیچکی هیچی نمیگه، تازه یکی میگه اونایی که ریختن بیرون وحشین، اون یکی میگه حداقل چرا سر این موضوع ریختن، باید سر هواپیمای اوکراین حداقل واکنش نشون میدادن. خلاصه من نتیجه گرفتم مردم متحدی نداریم! بعد که اومدم برای اطرافیانم داشتم تعریف میکردم که متحد نیست کسی با کسی و اینا، همه بهم گفتن نه عزیزم لابد دیدن حجاب داری ازت ترسیدن حرف بزنن:| خلاصه که اعتقاد دارم آدم اعتقاداتشو چه سیاسی چه دینی چه فکری جلوی هرکسی و هرجایی و هر مکانی نمیشه بیان کنه. 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۸ , مهر ۱۴۰۱
    @بیست و دو دقیقا نمیشه بیان کرد،منم چون تا الان نگفته بودم اعتقاداتم رو همه تعجب کردن و جا خوردن،همین الانشم دوستای بسیجیم فک میکنن اشتباهی سر از توی اعتراضات در اوردم🙄
    توی همین جمع دوستانه ای که دارم محجبه و بی حجاب بینمون هست،همه هم مخالفیم با این چیژا،ولی خبببببببب واقعا متحد نیستیم واسه هدف،هم مسیر هستیم ولی انتهای مسیر یکی نیست