اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
لب پرتگاه لب پرتگاه

لب پرتگاه

بازی کنیم؟ وبلاگ‌هایی را که دنبال می‌کنید، بگذارید جلوی چشمتان. با عنوان‌های منتشرشده، یک شعر سه‌بخشی بنویسید. این شعر را «هایکو» هم می‌گویند:

بنویسید

دستام رو سفت بگیر که لب پرتگام

با درد صبر کن که دوا می فرستمت

 

شروع چالش از: بلاگ یا کریم

 

لوکیشن عکس: در مسیر آبشار اوبن

وضعیت نظر دهی :
۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • علیرضا گ
    علیرضا گ
    ۱۹ , مرداد ۱۴۰۱

    درود بر شما.

    حالا که تا اینجا اومدم بذارید با یه شعر کردی مهمونتون کنم:

    ملوچگم، ملوچگم، دنیام گوراس، خوم بیوچگم؛ یعنی:

    گنجشکم و گنجشکم، دنیای من بزرگه، خودم ولی کوچیکم. :)

     :

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مرداد ۱۴۰۱
    @علیرضا گ سلام
    کورد کجایین ؟
    ایلام
    نه ایلام نیستی ،به بزرگ نمیگن گورا
    کرمانشاه هم نمیگن
    کورد سنندج یا قروه؟
  • علیرضا گ
    علیرضا گ
    ۱۹ , مرداد ۱۴۰۱

    آره. ایلامی‌ها به بزرگ میگن: گپ.

    ما کرد کلهریم. طرف‌های ایوان و اسلام‌آباد و گیلان غرب.

    شما کرد کجایید؟

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مرداد ۱۴۰۱
    @علیرضا گ به به کلهر😍😍😍
    من ایلام،سمت شهرستان بدره
  • علیرضا گ
    علیرضا گ
    ۱۹ , مرداد ۱۴۰۱

    چقدر عالی! خوشبختم برا. :)

    اتفاقاً یکی از همکلاسی‌هام در دانشگاه اهل بدره است. لهجهٔ بسیار شیرینی دارید.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مرداد ۱۴۰۱
    @علیرضا گ منیش خوشوقت بوم🏵️
    سلام بهش برسون حتما،البته ماها تهرانیژه شدیم دیگه،ولی خب بزرگ شده اونجام 
  • علیرضا گ
    علیرضا گ
    ۱۹ , مرداد ۱۴۰۱

    میگم که

    عکاس توانایی هستید ها. می‌دونستید؟ :)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مرداد ۱۴۰۱
    @علیرضا گ عکاس؟من ؟ عکاس کجا بود،لوکیشن ها قشنگن
    لطف داری🌹🌹🌹