اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
ترس😶 ترس😶

ترس😶

این عکس مال یه سفر به یاد ماندنی بودش،شب من ۹ فسقل(ماشینم😅😁) رو روشن کردم و دل رو بزن به جاده
تقریبا ۶ ساعت یه کله رانندگی کردم،خمار خواب رسیدم به اینجا نه چادری نه چیزی کیسه خواب رو پهن کردم گرفتم خوابیدم،هرچی هم صدای سگ میومد من بی توجه بودم
صبح از گرمای آفتاب بیدار شدم سرم رو از توی کیسه خواب درآوردم چشتون روز بد نبینه😐
قششششنگ ترسیدم و خواب از کلم پرید،بابا اون سگ سیاه رو نیگا چه طور نگا می‌کنه اون پشت سریش که اصن از اون بدتر😶
وضعیت نظر دهی :
۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۲ , شهریور ۱۴۰۱

    به نظر شما چند روز در سال خونه اید به جای اینکه چند روز در سال مسافرت باشید:))

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ من از شنبه تا پنجشنبه سرکارم،بعدش مسافرتم،حالا ماهی یه بار هم پنجشنبه تعطیل میکنم دو سه روز میرم،تعطیلات هم که باشه که چه بهتر 😂😂😂
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۲ , شهریور ۱۴۰۱

    خدا قوت👌😄

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ قربااااانت😅😁