اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
بدون عنوان بدون عنوان

بدون عنوان

دیدی بعضی وقتا دلت میخواد یه کاری رو کنی،بلند میشی باز میشینی میگه ولش کن،هم میخوای هم تنبلیت میاد😐

حکایت امشب منه که دلم میخواد همین الان ماشین رو روشن کنم سه ساعت رانندگی کنم برم گدوک آش بخورم باز سه ساعت رانندگی کنم برگردم 😐من در همین حد دیوانه هستم


+ لوکیشن عکس: فیلیند(در مه مانده)

وضعیت نظر دهی :
۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • •°تینـ ـکربل
    •°تینـ ـکربل
    ۲۹ , مرداد ۱۴۰۱

    کاش منم میتونستم اینجوری فکنم 🤣

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۹ , مرداد ۱۴۰۱
    @•°تینـ ـکربل میتونی میتونی😂😂😂😂