اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
گاو حیوانیست وحشی🐮😈 گاو حیوانیست وحشی🐮😈

گاو حیوانیست وحشی🐮😈


این گاو رو می‌بینی،نیگا قیافه بانمکش نکنید،وحشی تر،ترسناکتر،خطرناک تر از اینا نداریم،اونقد که من سوار دوچرخه باشم و نزدیک اینا بشم رامو کج میکنم میرم 😑

+لوکیشن:جنگل های گلستان

+داره میگه برو گم شو تا پاره پورت نکرده😈

وضعیت نظر دهی :
۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • Kaonashi :)
    Kaonashi :)
    ۳۱ , مرداد ۱۴۰۱

     شیرینیییی :d

    اتفاقا خشونت از چهره‌اش نمایانه.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۳۱ , مرداد ۱۴۰۱
    @Kaonashi :) شما خودت قبلش شیرینی رو لطف کن بده،آمارت رسیده

    چهرش که نازه،فقط وحشیه😂
  • •°تینـ ـکربل
    •°تینـ ـکربل
    ۱ , شهریور ۱۴۰۱

    من حیوون مورد علاقه م گاوه ⁦:D⁩

    این یکی جور شد؟ D:

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱ , شهریور ۱۴۰۱
    @•°تینـ ـکربل حیوووون قحطی اووووومده😑😑😑
    +نوچ،جور نشد😅اهل مسافرت نبود 
  • •°تینـ ـکربل
    •°تینـ ـکربل
    ۱ , شهریور ۱۴۰۱

    چشه مگه حیوون ب این مفیدی 🤠

    عی بابا، عب نداره نفر بعدی ایشالا😁، جوینده یابنده س

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱ , شهریور ۱۴۰۱
    @•°تینـ ـکربل خببببب به افتخار مفید بودنش پست بعدی زو هم اختصاص دادیم به این حیوونای وحشی😂
    عیییب؟عیب که نداره،آخرش یکی یه جایی سر راهمون قرار میگیره که میشه دین و ایمان:)
    +دروغ نگم این بنده خدا همسفر خوبی واسه مسافرت رفتنام نبود😅
  • •°تینـ ـکربل
    •°تینـ ـکربل
    ۱ , شهریور ۱۴۰۱

    دیدمش چقد قشنگ بود هم منظره هم گاوا 😍😂

    انشالا ⁦•‿•

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱ , شهریور ۱۴۰۱
    @•°تینـ ـکربل نوش نگاهتون😂😂😂
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۲ , شهریور ۱۴۰۱

    از قیافه اش معلومه:))

    یاد غازی افتادم که دنبالم کرد😑، اصلاااا بهش نمیومد...

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ غاااااز؟
    گازش از سگ بدتره😂
    هروقت گاز اومد سمتت گردنش رو بگیر میزاره میره
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۲ , شهریور ۱۴۰۱

    خیلی غافلگیر شده بودم، از دستش در رفتم به سختی:/  یادم باشه بنویسمش کامل، ممنونم که یاد آوردین😅🙏

    دندون نداره که🤔 داره؟

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ خخخخخخخ بنویس بنویس بخندیم دور همی😁😁
    دندون که نداره،ولی شبهه دندون داره
  • مریم بانو
    مریم بانو
    ۷ , شهریور ۱۴۰۱

    خخخخ آره منم وحشی بودن گاو رو‌از نزدیک دیدم لامصبا جوری نگاه میکنن اصن جذبه چشماشون از جذبه چشمای مدیر و‌معاون زمان دبستانمون بیشتره 

    من ک فقط گفتم جون ماااادرت ب من کار نداشته باش ، منم کاریت ندارم بعد خیلی زیر پوستی محل رو‌سریعا ترک کردم خخخخخخخخ

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۷ , شهریور ۱۴۰۱
    @مریم بانو اصن گاو دیدی باید زیر پوستی دنده عقب بگیری فرار کنی😅😅😅