اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
دوام دوام

دوام

میدونی جریان چیه؟مشکل اینجاست خودم هم نمیدونم دقیقا جریان چیه:|
چند وقتی هست خاموش به بلاگ ها سر میزنم،لیست ها رو میبینم 
تقریبا هیشکی نیست دیگه،میدونم همه ی اونایی که قبلا مینوشتن مث من دلشون میخواد بنویسن دوباره ولی دستشون به نوشتن نمیره،مث منی که چند وقته میخوام پست اول رو بنویسم و پر از حرفم ولی پای کیبورد خالی میشم از حرف
قبلا چه قد راحت تر میتونستم چرت و پرت هام رو بنویسم

 

+ لوکیشن عکس: اوپرت

وضعیت نظر دهی :
۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • یک مسلمان ...
    یک مسلمان ...
    ۱۴ , مرداد ۱۴۰۱

    تو مگو همه به جنگند و ز صلح من چه آید

     

    تو یکی نه‌ای، هزاری

     

    تو چراغ خود برافروز...

  • ...  ...
    ... ...
    ۱۵ , مرداد ۱۴۰۱

    چه عکسی..

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , مرداد ۱۴۰۱
    @... ... مرسی از نگاهتون
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۷ , مرداد ۱۴۰۱

    دقیییقا قبلا خیلی راحت تر مینوشتم

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۷ , مرداد ۱۴۰۱
    @** دلژین ** یادش گرامی
  • زری ...
    زری ...
    ۱۹ , مرداد ۱۴۰۱

    شما از اون قدیمیای بیان هستین ؟ :)))

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مرداد ۱۴۰۱
    @زری ... اگه نگه میداشتم از ۹۲ فک کنم آرشیو داشتم الان،ولی امان از این حذف کردن ها😐
    البته هیشکی هم نمونده از اونایی که می‌شناختم
  • زری ...
    زری ...
    ۱۹ , مرداد ۱۴۰۱

    من شاید یکی دوساله اومدم

    همونایی که بودن نیستن (تقریبا)

    چه برسه سال 92 :"""

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مرداد ۱۴۰۱
    @زری ... همه درگیر زندگی هاشون شدن ،دیگه وقتی نمونده واسشون
    امروز داشتم لیست کسایی که دنبال کردم رو نگاه میکردم،دیدم ااااااا خیلی هاشون هم کل پست هاشون رو هم حذف کردن😑
    خلاصه این هفته دنبال یه قلم آشنا میگشتم که هنوز پیدا نکردم کسی رو😅
  • زری ...
    زری ...
    ۱۹ , مرداد ۱۴۰۱

    مترسک

    دردانه (شباهنگ)

    عقاید یک رامین

    نسرین 

    22 فوریه

    اینا قدیمیایی هستن که میشناسم شاید بین شون اشنا بجورین

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مرداد ۱۴۰۱
    @زری ... ندارم بلاگ هاشون رو من
    زحمت لینکشون رو میکشید؟😅
  • ن. .ا
    ن. .ا
    ۱۳ , آذر ۱۴۰۱

    سلام

    منم دقیقا از ۹۲ تا حالا دارم مینویسم

    البته هر یکی دو سالی یه وبلاگ عوض کردم

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۳ , آذر ۱۴۰۱
    @ن. .ا سلام
    رفت و آمد ها خیلی بده،حسرت به دل میمونی چرا نگه نداشتی
    خوش اومدی
  • ن. .ا
    ن. .ا
    ۱۳ , آذر ۱۴۰۱

    اونایی که ارزش نگه داشتن داشته، بله

    فقط حسرت نداره...

    حس خسران هم داره...

    اما خیلی حسرت گذشته رو نخور...

    اگر همه آدمای گذشته هم الان بودن، شاید اونها هم داشتن دنبال گمشده ای میگشتن...

    روح زمانه مون داره تغییر میکنه... به نظر این عامل اصلی این حس من و شماست...

    باید نقش خودمون رو توی این زمینه پیدا کنیم

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۳ , آذر ۱۴۰۱
    @ن. .ا گذشته واسه درس گرفتنه،ولی آدم دلش میخواد خاطراتش رو نگه داره
    بلاگ قسمتی از ما بودن توی اون ایام