اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
بی هدف بی مقصد بی هدف بی مقصد

بی هدف بی مقصد

مده زلفت را بر باد
که می‌دهد این من دیوانه را
بر باد 
-
من همیشه وسایل سفرم توی ماشینمه،امروز بعد کار مستقیم دل رو سپردیم به جاده،تو مسیر یه پیرمرد رو سوار کردم و نیت کردم اگه جایی می‌ره تفریحی هست برم برسونمش
مسیرش طالقان بود،تا الانم نرفته بودم و اینجوری بود که سر از این لوکیشن در آوردم
آخرش سر همین کارام خفت میشم یه جایی😐

دریافت
مدت زمان: 29 ثانیه 
وضعیت نظر دهی :
۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • ویــ ـانا
    ویــ ـانا
    ۳ , شهریور ۱۴۰۱

    چقدر باحال:)))))

    چه حس خوبی داشت اینجا مخصوصا با آهنگ روی ویدیو

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۳ , شهریور ۱۴۰۱
    @ویــ ـانا نوش نگاهتون
  • ...  ...
    ... ...
    ۴ , شهریور ۱۴۰۱

    المقصد السفرِ بَهانةٌ.

     

    المسیر من الایمان

     

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۴ , شهریور ۱۴۰۱
    @... ... سفر یعنی رهایی:)
  • Boshra _p
    Boshra _p
    ۵ , شهریور ۱۴۰۱

    عجب!!!!

    دیوانه زندگی کردن هم عالمی داره.

     

    و خب اینجا از خصوصی در اومد، 

    مبارک باشه.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۵ , شهریور ۱۴۰۱
    @Boshra _p دیوانگی هم عالمی دارد ای دوست😅😁

    مرسی مرسی
  • سوته  دلان
    سوته دلان
    ۵ , شهریور ۱۴۰۱

    چقدر آزاد و رها و چقدر بی‌تعلق...

    خیلی صفت خوبیه که دارین، خوشا به احوالتون...

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۵ , شهریور ۱۴۰۱
    @سوته دلان ملوچک بودن هم خوبه هم بد،خوب به هوای آزادی و رها
    بد به خاطر اذیت های دیگران
    مرسی از حضورتون