اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
چشمانش چشمانش

چشمانش

چمانت،آخ چشمانت
آب می‌کند یخ زمستان را
چه رسد به این دل دیوانه

_
امروز بالاخره موفق شدم برنامه سفرم رو بنویسیم،قبلا توی سفرهام راحت تر خرج میکردم،ولی این بار رو میخوام انقلابی توی ولخرجی نکردن بدم و محدودیت مالی ایجاد کنم واسه خودم،تا حتی پول بنزین رو هم حساب کردم😁
حالا ببینم میتونم بهش پایبند باشم یا نه😅
_
این عکس رو یه شب به یاد ماندنی گرفتم،با دوتا از دوستام رفته بودیم جنگل دوهزار توی زمستون،یه مسیری داره که میخوره به الموت که من نرفته بودم،همینحوری رفتیم بالا تا رسیدیم به خاکی و ارتفاع گرفتن که مسیر برف و یخ بندون شد و یه مقدار هم پرتگاه بود(من میگم یه مقدار بخونید خیلی حالا اونایی که اون مسیر رو رفتن میدونن چی میگم) 
توی یه سربالایی دیگه ماشین نمیرفت بالا و لیز خورد،جای دور زدن هم نداشتم برگشتم عقب که عقبکی برم(چه عقبکی رفتنی ،چرخای جلو رو با ترمز قفل کرده بودم که سرعت نگیرم و همینجوری کشیده میشد که یهو دیدم از دوستم صدای پچ پچ میاد و از شدت ترس داره ذکر میگه،اونجا دیگه دلم نیومد سر به سرش بزارم ولی رسیدیم پایین خیلی سر به سرش گذاشتم
وضعیت نظر دهی :
۱۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • ویــ ـانا
    ویــ ـانا
    ۸ , شهریور ۱۴۰۱

    چقدر قشنگه:(

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۸ , شهریور ۱۴۰۱
    @ویــ ـانا خیلیییییییی
    حالا این یه عکس با دوربین موبایله،فرض کن همونجا باشی
    چون هوا خیلییییی سرد بود و چوب نداشتیم نموندیم اونجا،وگرنه تا خود صبح نمیخوابیدم به هوای آسمون
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۸ , شهریور ۱۴۰۱

    چه عکس قشنگی...آسمون پرستاره.... کلمه نمیتونه زیباییش رو توصیف کنه... 

    کتاب اثر مرکب خوندین؟ اگه نه پیشنهاد میدم بخونیدش...

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۸ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ خیلیییی خوبه اصن
    رفت توی کتاب همراه این سفر،مرسی از پیشنهادت
  • زری ...
    زری ...
    ۸ , شهریور ۱۴۰۱

    چه اسمون قشنگییییییییی *اشک*

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۸ , شهریور ۱۴۰۱
    @زری ... خیلی خوبه خیلی،وقتی برف بباره آسمون خیلییییی قشنگ میشه 
  • ویــ ـانا
    ویــ ـانا
    ۸ , شهریور ۱۴۰۱

    دقیقااا...خوشبحالتون

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۸ , شهریور ۱۴۰۱
    @ویــ ـانا قسمت دوستان 
  • Boshra _p
    Boshra _p
    ۹ , شهریور ۱۴۰۱

     الموت :)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @Boshra _p منطقه شما 😁
  • Mah Sa
    Mah Sa
    ۹ , شهریور ۱۴۰۱

    قانون ۸۰ درصدو تو محدودیت مالیت پیاده کنی بهتر پیش میره، البته اگر تا قبلش نمیکردی🚶🏻‍♂️

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @Mah Sa چی چی میگه این قانونه؟
  • فاطمه ...
    فاطمه ...
    ۹ , شهریور ۱۴۰۱

    عکس خیلی خوشگله :))))))

    منم دلم میخواد همچین سفری برم، هعیی

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @فاطمه ... بینندش قشنگ میبینه

    جسارت به خرج بدین و از یه جای امن شروع کنید،البته مشکل دخترای ما جسارت نیست،خونواده هاست
  • فاطمه ...
    فاطمه ...
    ۹ , شهریور ۱۴۰۱

    من که یه کافی شاپ با همکلاسی یا همکار نرفتم تا حالا

    سفر بماند 😁

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @فاطمه ... از خدا صبر تقاضا مندم واست 😑😑😑😑
  • Mah Sa
    Mah Sa
    ۹ , شهریور ۱۴۰۱

    برا خودت ۲۰ درصد، درصد ِ خطا میذاری، در واقع انعطاف میدی بهش، ذهن آدم راحت تر باهاش کنار میاد تا یه قانون مطلق. منم تو to do list هام این کارو میکردم، اونقدری مینوشتم که ۸۰ درصدش رو هم انجام داده باشم راضی باشم و کافی باشه.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @Mah Sa چه جالب،باید امتحان کنم این کار رو
    مرسی گفتی
  • عبدالعظیم شرونی
    عبدالعظیم شرونی
    ۹ , شهریور ۱۴۰۱

    سفر بخیر

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۷ , آبان ۱۴۰۱
    @عبدالعظیم شرونی امیدوارم این ترفند هنوز جواب بده،من نمیتونم بنا به دلیل مشخص اون پست رو ادامه بدم،ولی با جان و دل خصوصی در خدمتم که به نتیجه‌ای برسیم