اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
لیلا لیلا

لیلا

از عشق بخوان برایم
که تو را لیلی ترین لیلا کنم
_
امروز یه مسیر سنگین رو پشت سر گذاشتم،میتونم بگم سخترین مسیری بود که تا الان با این جقله رفته بودم،راه برگشتی که نداشتم ،چون ماشین اون سربالایی ها رو سر خاک نرم بودن بالا نمیرفت،حتی زنجیر چرخ هم جواب نبود،فقط دعا دعا میکردم که یه مسیر دیگه داشته باشه وگرنه باید جقله رو میژاشتم کلا😑😑 حالا رسیدم تالش بهش جایزه دادم یه جفت لاستیک دادم بهش👌😁
ولی خوب بود،قشنگ بود،اردیبهشت واقعا میشه بهش گفت یه پا سوییس هستش واسه خودش 
اگه خواستید برید تابستون رو انتخاب نکنید
+ای کاش میتونستم حال و هوای محل کمپ امشبم رو بهتون منتقل کنم ،کنار دریاچه ،سکوت مطلق انسانی و بارونی که نم نم داره میزنه
وضعیت نظر دهی :
۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۱۴ , شهریور ۱۴۰۱

    فارغ از هیاهو... بهترین جا برای تفکر:)

    خوش بگذره و به سلامت برگردید.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۴ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ خیلیییی خوبه،خیلی

    مرسی مرسی
  • این جانب
    این جانب
    ۱۵ , شهریور ۱۴۰۱

    میشه بگی ماشین چی داری و با چی میری تو سراشیبی خاکی؟

     

    تالش اصلا یه چیز دیگه است, محشره لامصب به خصوص اردیبهشت

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , شهریور ۱۴۰۱
    @این جانب یه رنو پی کی دارم،که بهش جقله پیکادو میگم😁
    تا الان اینقد زوم و با وقت نیومده بودم، خیلی خوبه