اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
پاییز پاییز

پاییز

جایی میان قلب هست

که هرگز پر نمی‌شود

یک فضای خالی

و حتی در بهترین لحظه‌ها

و عالی‌ترین زمان‌ها

می‌دانیم که هست

بیشتر از همیشه

می‌دانیم که هست

جایی میان قلب هست

که هرگز پر نمی‌شود

و ما

در همان فضا

انتظار می‌کشیم

انتظار می‌کشیم

_

اینجا پاییز داره میرسه،درختا دارن نارنجی میشن و برگا میریزن

خیلی حرف داشتم بنویسم امروز از بس بد گذشت بهم،ولی خبببببب آدم باید با بعضی چیزا کنار بیاد:)

هیچ جایی امروز بند نبودم و میل حرکتم نبود فک کنم فقط دوساعت داشتم دنبال جای کمپ امشبم میگشتم و هیچ جایی نمیتونستم بند بشم،دیروزم خیلی خوب بود چون ۷ ۸ ساعت پیاده روی و جنگل نوردی داشتم زیر بارون و فردا هم سه چهار ساعتی دارم توی برنامم که فک کنم فردا هم خوب باشه

فک میکردم سرما میخورم ولی نخوردم.خیلی خوبه که بدن رو به داستان داشتن عادت بدی،کمتر اذیتت میکنه.نمیدونم بقیه که میگن ملوچک اینقد بدون لباس نرو توی سرما که پیر بشی اذیت میشی

+این سگا خیلی پر توقع شدن،نون بربری میندازم جلوش،لیس زد خوشش نیومد بعدش رفت آب خورد😑

البته الان چنتا گاو رو به حون هم انداخت نون بربری های روی زمین

وضعیت نظر دهی :
۱۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • ویــ ـانا
    ویــ ـانا
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱

    😍😍😍😍😍😍

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱
    @ویــ ـانا الان روبه روم کلا جنگله،که بعضی درختاش نارنجی شدن
    تصور میکنم کل این درختا قراره پاییزی و صد رنگ بشن،چه رویایی میشه. اصن
  • سید دات
    سید دات
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱

    اردبیل ؟ تبریز ؟ اون بالاها وسط یه چیز سفید میبینم . یه عروس گلی . درختان شبیه موارد جاهای ترک نشین هست . سرما یعنی رفتی دیدن یار و جواب نه شنیدی ؟ داداش قرار مجازی ؟ 

     

    ایزو کاش بالاتر از 150 بود . نمیدونم سلیقه ای هستا . مهم اون عشق ماجراس تا بلاکم نکنی من اینجام تا بدونم : ))))))

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱
    @سید دات سمت تالش هستش عکس،مال اون منطقس

    دیدن چی،قرار چی،نپسندین چی،نه شنیدن چی آخه😂😂😂
    ۵۰ تا ایزو رو دوربین گوشی من هیچ اثری نداره😑
  • ویــ ـانا
    ویــ ـانا
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱

    واقعا رویاییه😍 *غبطه خوردن

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱
    @ویــ ـانا غبطه نخور ویانا،دل رو بزن به جاده و همه رو بپیچون😁
  • سید دات
    سید دات
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱

    مثل همیشه دانش ویکی وایکینگه من خوب کار کرد یوهاها ^^

     

    من کل زندگیمو مطالعه کردم بشناسم و تو کل الانت رو تجربه می کنی و از من جلوتری که این خوبه .

     

    ولش کن داداش بهار میاد بلاخره این فقط یه قرار ساده بود و رفت .

     

    بیا یه بغل اسلامی بدیم بهم همدردیم  : (((

     

     

    سگ کجا بود . اون گربه اس داداش . سگ پاچه میگیره . گربه پس میزنه .

     

    ایموجی دوتا دست بالا D:

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱
    @سید دات الکی داستان درست نکن،بیا پایین از بالا منبر،یکی اون میکروفون رو ازش بگیره
    اصنم خوب کار نکرد و کاملا اشتباه بود،واقعا چرا ماها نمیتونیم بی دلیل عاشق باشیم،عاشق بودن رو سبکی از زندگی کنیم نه اینکه کسی باید باشه که عاشقی کنیم😐
  • ویــ ـانا
    ویــ ـانا
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱

    والا بتونم در اولین فرصت میرم:)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱
    @ویــ ـانا زوووود زوووود میری✌️
  • سید دات
    سید دات
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱

    اخماتم قشنگه اخه :((((

     

    دوووووست ات دارم هر چی تو بگی = )))))))

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱
    @سید دات 😂😂😂😂😂
  • zra ...
    zra ...
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱

    خداوند انسان هایی که به تنهایی به دل طبیعت میروند و سپس با آن شوآف میکنند را دوست ندارد، فلذا شما از دوزخیانید جناب.🦦

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱
    @zra ... نه دیگه،تند نرو،آرررروم تر ستاره سهیل
    یه دونه عکس که شوآف حساب نمیشه که
  • zra ...
    zra ...
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱

    والا یه دونه عکس که نیس جناب، ماشالله تو همیشه سفری، از سفراتم به ما فقط عکسا و تعارفای الکیش میرسه😒💔 

    ستاره سهیل برای شما که پیدا بود 🦦

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱
    @zra ... بیا برنامه بعدی رو میچینم سمت تو،چه قدم بیا هستی انگاری😐😐😐😐😐
  • مریم بانو
    مریم بانو
    ۱۷ , شهریور ۱۴۰۱

    چه دقیق بود

    جایی میان قلب که هرگز پر نمی شود و انتظار می کشیم ؛ انتظاری بیهوده تا بمیریم...

    اوه  هفت هشت ساعت پیاده روی . من فکر کنم انقدر پیاده روی کنم از خستگی میمیرم خخخخخخ

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , شهریور ۱۴۰۱
    @مریم بانو اکثرمون هم این انتظار رو تا آخر عمر میکشیم

    نه بابا مردن چیه دور از جون،تمرین میخواد و تمرین
    من اوایل یه ربع میرفتم تمرین دوچرخه فک میکردم فتح الفتوح کردم 😑از پله های خونمون بالا نمیتونستم برم😂
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۱۸ , شهریور ۱۴۰۱

    آخ مدرسه:))... چه قشنگه... شبیه منظره ایه که تو مسیر مدرسمونه... درخت های انار و گردو و آبشار... همه فصل دیدنیه... هر چی جاده بده... منظره جبرانش کرده:)

    این روزا هر کی ازم می پرسه چه خبر؟ میگم سلامتی و تعطیلات داره تموم میشه:/

    هیچ وقت خسته نشدین از این همه مسافرت؟

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ یعنی من اگه هر روز اون منظره رو ببینم که پیر نمیشم که😑
    من صبح میرم سرکار فقط دود میبینم و دود و دود و ماشینایی که راننده هاشون خستن و اعصاب ندارن😐
    اااااا جدی تعطیلاتتون داره تموم میشه،حتما هیچ جایی هم نرفتی 😅😅
    آدم از مسافرت رفتن هیچوقت خسته نمیشه،شاید حوصلش رو یه وقتایی نداشته باشه ولی خسته نمیشه
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۱۸ , شهریور ۱۴۰۱

    این بد بودن جاده یعنی تصادفات و تلفات و دره و ...:)) چند باری هم خطر از بیخ گوشمون گذشته:]

    چرا یکی دو جا رفتیم:))، دو سه روز فقط تو قطار بودیم:/ ولی سفر خوبی بود خداروشکر.

    از اوناییم که معتقده هیچ جا خونه آدم نمیشه! و به مدت طولانی هم خونه بمونم هیچ چیم نمیشه:))  جونم کتابه!

     جالب و عجیبه هر هفته مسافرت... به نظرم به خاطر فضای شهره... آلودگی و شلوغی و...

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ خب جاده های کوهستانی همینن،قشنگ های خطرناکن
    اصن نباید تند رفت حتی اگه هیشکی نباشه تو جاده به غیر خودت

    واااااای شما اصن چه جوری حوصلتون میگیره خونه؟؟؟؟؟نه واقعا بگید چه جوری 😑😑😑😑
    هیچی جای سفر رو نمیگیره ،اونم سفر به سبک من،خیلی با بومی ها معاشرت میکنم و خیلی این خوبه
    کتاب جای خودش ولی سفر یه چی دیگس
    الان جاتون خالی جلوم یه کوهه که بالاش مث دشت میمونه،سبز سبز و پر از درختای رنگارنگ اطرافش،وسطش هم یه کلبه چوبیه،تصویر کن اصن😍
    البته الان تو ذهنت میگی وای خدا،چه جای خفنیه واسه کتاب خوندن😅
  • zra ...
    zra ...
    ۱۸ , شهریور ۱۴۰۱

    🦦🦦 بهرحال حتی اگه نیام باید غرمو بزنم 😆 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , شهریور ۱۴۰۱
    @zra ... ای بابا از دست تو
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۱۸ , شهریور ۱۴۰۱

    بله خیلی باید احتیاط کرد...

    به راحتی:)) برا همین زمان کرونا کمتر از بقیه اذیت شدم... البته سخت بود ولی بقیه سخت ترشون بود.

    فک میکنم خیلی خوش میگذره ولی ممکنه بعد یه مدت حس کنی وقتشه یه جا بند بشی :)) 

    دقیقا داشتم به این فکر میکردم که کتاب هم باشه همه چی تمومه...که رسیدم به خط آخر!:)))

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ من که بهترین سفرهام توی کرونا بود😂
    خونه کیلویی چند بود 😅
    خببببب فعلا واسه من جایی که باید بند بشم نرسیده،ولی میدونم میرسه 😑
    امیدوارم حالا حالا ها نرسه😐
    همچنین جاهایی خوراک کتاب خوندنه اصن
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۱۸ , شهریور ۱۴۰۱

    پس شما بودین که کرونا رو از این شهر به اون شهر می‌بردین:)))

    ان شاء الله که یه همسفر پیدا کنید هم برا سفر هم برا زندگی.

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ والا من یه بارم توی اون روزا کرونا نگرفتم
    آخرشم الحمدلله از بابام گرفتم😂😂😂
    مررررسی مرسی 
  • ... مِرگــآن ...
    ... مِرگــآن ...
    ۱۸ , شهریور ۱۴۰۱

    ملوچک لطفا چشم ما را هم به دیدن این مناظر زیبایی که توصیفشان میکنی روشن کن.

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , شهریور ۱۴۰۱
    @... مِرگــآن ... در اولین فرصت حتمااااا