اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
خلاصه+بهترین جاده ای که دیدم خلاصه+بهترین جاده ای که دیدم

خلاصه+بهترین جاده ای که دیدم

تمام دلتنگی های من

خلاصه میشود

در تو

_

این جاده واقعا رویایی بود،هرکاری کردم نتونستم توی لنز گوشیم بگنجونم اون ویو بهشتی رو،اگه از منی که تمام جاده های قشنگ و معروف رو رفته بپرسن کدوم،میگم هیچ کدوم،جاده فقط همین جاده

+بعضی ها بلند شن برن سفر که یه هفته رو به این ویو کتاب بخونن😁

وضعیت نظر دهی :
۱۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱

    فوق العاده قشنگه... این عکس برا ما فقط حظ بصری داره.‌.. برا شما هر پنج حس درگیره... بسیار خوش به حالتان:) ... روح جلا میده این همه زیبایی.

     اگه اونجا باشم فک کنم کتاب فراموش کنم، البته اگه چند روز بمونم بی کتاب نمیشه😅

    قبلا فیلم میذاشتید، فیلم به جز تصویر، صدا رو هم داره، بهتر میشه حضور در اونجا رو تصور کرد.

     

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ خببببب دیگه زندگی منم خلاصه شده کار کار کار و این وسط مسافرت و تمام
    اااااا چه عجب دل از کتاب یعنی میکنی؟؟؟؟😂

    دستم خورد همه فیلمام حذف شدن☹️☹️☹️
  • أنارستان ...
    أنارستان ...
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱

    سمت غرب هم اومدید؟

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @أنارستان ... ایلام،کرمانشاه و لرستان رو رفتم
    کدوم شهر مد نظرتونه؟🤔
  • Boshra _p
    Boshra _p
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱

    کجاست؟ چقدر جذابه.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @Boshra _p ۱۵۰ کیلومتری قزوین(میگم قزوین که ببینی چه قد نزدیکتونه😑)
    قلعه رودخان
  • أنارستان ...
    أنارستان ...
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱

    کلی پرسیدم، بنظرم هیچ جا زیبایی جاده های غرب رو نداره..

    جنگل های کرمانشاه

    جاده های سرسبز لرستان

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @أنارستان ... غرب کشور جذابیتش به اینه یک نواخت نیست،سبز مطلق نیست و آدم رو اذیت نمیکنه آب و هواش
    من الان کل وسایلم بوی نم گرفته ولی توی غرب کشور فقط لذت بردنه که متاسفانه فصلی هم هست،مث شمال کشور نیست همیشه خوب باشه،غرب خرداد شروع نشده دیگه واسه مسافرت خوب نیست
  • Boshra _p
    Boshra _p
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱

    آه خدای من، قلبم گرفت اصلا. 

    حقیقتا این چند وقت، به این نتیجه رسیدم که باید بتونم بعد از کسب استقلال و این صحبت‌ها، بزنم به دل جاده.

    حیف که... چسبندگی و نگرانی خانواده‌ هیچ وقت دست از سر من برنمی‌داره.😪⁦✋🏻⁩

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @Boshra _p همیشه سلامت باشید

    استقلال واسه دخترای ما مث انقلاب میمونه،سخته خیلی سخت ولی بعد از موفقیت بهتر میشه وضعیت،البته استقلال مالی خیلی مهمه،یکی از دلایلی که خونواده ها مخالف کار کردن دختر هستن هم همینه که بدون پول آدم نمیتونه حتی یه بستنی بخوره
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱

    عمیقا دلم خواست

    من هفته ای یک بار حداقل این جاده ها رو تجربه میکردم :(

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @** دلژین ** اصن یادم رفت بگم،میگممممم چه طوری حالش رو داشتی از دریاچه تا سوباتان پیاده رفتی،من توی ماشین خوابم گرفت😑 بعدشمممم کجای این مسیر اصن ماشین رو بود،پاترول یه جاهاییش گیر کرد،ماشینم بدوبیراه زیاد بار من کرد سر اون مسیر😅
    ولی مسیرش رویایی هستش توی اردیبهشت،امسال زنده باشم اون مسیر رو اردیبهشت میرم دوباره

    بعدشم شما که استقلال دارید چرا دل رو به جاده نمیزنید:)
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱

    آره فک میکنم پایتخت نشینان:) به خاطر آب و هوا و شلوغی و کار بیشتر و آپارتمان نشینی و... بیشتر احساس نیاز میکنن برا مسافرت...

    ممکنه، مطمئن نیستم!:)))

    به نظرم لذت بردن از حال مهمتره و ثبت لحظات در درجه دوم اهمیت قرار داره.

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ اتفاقاً پایتخت نشین ها با شهر خو گرفتن،کمتر مسافرت میرن
    نیگا ترافیک و اینا نکن،خب جمعیت شهر خیلی زیاده،یک هزارم اینا هم بخوان برن مسافرت میشه ترافیک همه جا

    من اول همونجا پا میزارم رو ترمز،یه داد میزنم،نه برعکس گفتم اول داد میزنم واااااای چه خوووووبه اینجا ،بعد میزنم رو ترمز،بعد تازه عکس میگیرم😅
    معمولا هم لوکیشن خوبا رو از دست میدم😂
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱

    محو تماشا می‌شید و عکس و فیلم گرفتن یادتون می‌ره:)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ دقیقا،این همه زیبایی رو اول باید حسابیییی دید،بعد به فکر ثبتش افتاد
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱

    من که گفتم آفرود هم سخت میره :))) 

    ولی با چشمانم دیدم که پژو رفته :)) 

    خیلییی طولانیه مسیرش ولی یکی از بهترین پیمایش هام بود 

    به جز گروه ما یادمه ی گروه دیگه هم بودن هم مسیر بودیم 

    خیلیییی خوش گذشت بهمون اصلا مسیر برامون سختی نداشت 

    سال دیگه باز میرم بعد امتحانم اردیبهشت 

    + تهران هنوز نتونستم یه گروه امن و مطمئن پیدا کنم ، برا کمپ کردن ها مهمه 

    تنهاییم که نه حال میده نه امنیت داره بخوام برم

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @** دلژین ** از یه جایی رفتم پایین،گفتم دیگه تمومه،ماشین رو باید جا بزارم بشه جز اثار طبیعی اینجا،چون به هیچ عنوان ماشین بالا نمیومد و درختی هم نبود که کمک بگیرم واسه بالا اومدن ماشین
    که یه موتوری رسید و گفت از اونور برو جادش بهتره

    من اصن حوصلم نمیگیره،خسته نمیشم حوصلم نمیگیره،همین پیمایش جنگلی داشتم یه جاییش ۳ کیلومتر سربالایی مطلق بود،گوشی رو درآوردم فیلم نگاه کردم تا رسیدم بالا😂 دوچرخه سواری هم همینم،گوشی میزارم فیلم میبینم که وقتم بره،که البته چون تنها میرم اینجوریه و همسفری نیست

    گروه هست میشناسم من،ولی خب من خودم زیاد دوست ندارم محیط گروه هاشون رو
    اگه کوهنوردی میخوای که گروه آشنا دارم که بری باهاشون
  • bahar .....
    bahar .....
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱

    خیلی خوشگله لذت برم 

    ابتدا با خودم فکر کردم کاش چاله هاشو شهرداری بیاد و آسفالت کنه بعد گفتم تمام قشنگیش به چاله های آب هست.

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @bahar ..... من میرم هرجایی با خودم میگم ای کاش هیچوقت جاده که داره آسفالت نشه و همینطوری داغون بمونه که بکر بمونه
    ولی خب این چاله ها پدردر میارن 😅
    یهویی می‌بینی چاله جلوته
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱

    دقیقا منم محیط گروه ها رو که میرن دوست  ندارم یه مشت ببخشید جفنگ :))

    اره اگر گروه خوب میشناسی بگین بهم لطفا

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @** دلژین ** خببببب دیگه گروهای معروف همینن دیگه😁😁😁
  • زری ...
    زری ...
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱

     چه خیشگیله :""""

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , شهریور ۱۴۰۱
    @زری ... خیلی خیلی
  • مریم بانو
    مریم بانو
    ۲۰ , شهریور ۱۴۰۱

    یه جا میخوندم نوشته بود رفتن به طبیعت ۵ برابر قرص های ضد افسردگی اثر داره.

    پولش نیست دیگه چه کنیم.

    خواهر منم هر چند وقت ی بار ی جاست خخخخخ هی میره عکس یگیره میاره برامون

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , شهریور ۱۴۰۱
    @مریم بانو حرفش کاملا درست بوده،منم تا مجردم میتونیم اینقد راحت برم و بیام
    شاید باورتون نشه،ولی این یک هفته سفری که من رفتم حساب کردم کلا ۶۰۰ تومن خرج کردم با پول بنزین اونم
    با مدیریت هزینه میشه راحت با هزینه پایین رفت سفر،ولی خب من زیاد اهل خوردن نیستم و چادر خوابیدن رو دوست دارم که این خودش خیلی توی کم کردن هزینه کمک میکنه بهم