اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
ردپا ردپا

ردپا

تو خبر نداشتی

مخفیانه به شهر آمدم

تمام نشانه های تو را بوسیدم

جای پاهایت گلهای سوخته گذاشتم

شمعی کنار اتاقت روشن کردم

وبه ابدیت برگشتم

تو ازاین سفرها خبر نداری

محمود درویش



امروز یکی رفت توی فاز نازکردن و ناراحتی،منم برگشتم گفتم به جهنم

بچه اصن انتظار نداشت این حرف رو بزنم بهش،الان ناراحتم که اینجوری گفتم بهش،ولی خب واقعا هم حوصله نازکشیدن و آسمون و زمین حرف زدن واسه کسی رو نداشتم و دیگه ندارم.ناراحتم که اونجوری گفتم بهش،ولی میگم ولش کن بابا،چوب خطش پر شده

وضعیت نظر دهی :
۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • bahar .....
    bahar .....
    ۲۰ , شهریور ۱۴۰۱

    شما آقایون زود پشیمون میشید و عذاب وجدان می گیرید.

    ولی خانم ها نه 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , شهریور ۱۴۰۱
    @bahar ..... من پشیمون نشدم که،فقط ناراحت شدم از حرفی که زدم بهش ولی خب از حرفم پشیمون نیستم اصن
  • Boshra _p
    Boshra _p
    ۲۰ , شهریور ۱۴۰۱

    کاش فیلم بلندتر بود😢 چقدر خوب بود فضا

     

    حداقل از دلش در می‌آوردید.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , شهریور ۱۴۰۱
    @Boshra _p متأسفانه همه فیلمام حذف شدن،اینم توی اینستام بود☹️

    نه،خیلی مراعاتش رو کردم این دوماه اخیر
  • سوته  دلان
    سوته دلان
    ۲۱ , شهریور ۱۴۰۱

    واقعاً کسی هست از دیدن این همه سبزی و طراوت خسته بشه!!

     

    بستگی به طرف هم داره، گاهی چوب‌خطِ بعضیا پر میشه اما خب دل هستش دیگه، طاقت نداره ناز نکشه...

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۱ , شهریور ۱۴۰۱
    @سوته دلان نوچ کسی نیست

    گاهی باید هم به دل بگی بتمرگ سر جات