اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
در به در در به در

در به در


تو لیلای منی و من

در به در

پی تو میگردم

+ این درختا رو میبینید،درختای ازگیل هستن،عکس با کیفت بالاس دانلود کنید و خودتون رو توی این مسیر زیر بارون و مه حس کنید،هیچکی هم اطرافتون تا کیلومترها نیست:)

این ردپا ها هم رد گاو هستش و حیوون

وضعیت نظر دهی :
۱۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • Boshra _p
    Boshra _p
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱

    میوه خاص و مورد علاقه من🤩

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱
    @Boshra _p اگه بهم نمیخندی تا الان میوه رسیدشو نخوردم😅
  • bahar .....
    bahar .....
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱

     داخل حیاطمون کاشتیم ولی خشک شد

    کی می تونه توی این جاده راه بره 🤦‍♀️

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱
    @bahar ..... ای بابا،چه حیییییف

    پا میزاشتم لیز میخوردم،کل مسیر اینجوری بود
  • ویــ ـانا
    ویــ ـانا
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱

    زیبایی زیاد و آرامش میبینم🥺

    مرسی که مجوز دانلود عکس هارو صادر کردی:)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱
    @ویــ ـانا معلومه پس اهل طبیعت هستید که آرامش رو میبینید
    عکسا نیاز به مجوژ ندارن،کیفیت بالا هم گذاشتم
    نوش نگاهتون
  • Boshra _p
    Boshra _p
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱

    حتماً تجربه کنید. من که خیلی دوست دارم.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱
    @Boshra _p احتمالأ منم خوشم بیاد، باید تست کنم
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱

    درختا دارن پاییزی میشن... 

    دارم فک میکنم کفش مورد علاقه ات پوشیده باشی و تو این جاده باشی... بالاخره باید از یکیش بگذری:/ :)))

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ خبببب ما پسرا یه جفت کفش بیشتر نداریم،حالا ما طبیعتکردا یه جفت کوه هم داریم😂😂
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱

    یه جفت  کفش 👌😂

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ خب همینه دیگه واقعا😅
    من دو جفت دارم کلا،یکی کوه،یکی شهر
  • ویــ ـانا
    ویــ ـانا
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱

    نه منظورم از مجوز اینه که اجازه دادین عکسارو دانلود کنیم و مشکلی ندارید😀

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱
    @ویــ ـانا دوشواری نداره بلاگ من،متن و عکس همه آزاد،بدون ذکر منبع اونم
    مثلا خیلی گنده هستم 😅😅
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱

    منظورم از خنده این بود که به نکته ظریفی اشاره نمودین :)) پسرا به اندازه دخترا حساس نیستن سر اینجور مسائل...

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ خبببب خوبه دیگه اینجوری 
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱

    آره، راحت تر هستن، طبیعت هم که میرن بیشتر  بهشون خوش میگذره:)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , شهریور ۱۴۰۱
    @سین ^_^ دقیقا
    دو دست لباس،یه دمپایی و یه کفش
    تماممممم شد و رفت😁
  • Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۲۵ , شهریور ۱۴۰۱

    سلام. سلام.سلام

    چقدر خوشگلن درختان،پست فزاینده ای هستس👌🍃

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۵ , شهریور ۱۴۰۱
    @Amir chaqamirza علیک علیک علیک سلام
    بیننده قشنگ میبینه