اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
آوار آوار

آوار

تو آمده ای
از نو بسازی این دنیای ویرانه
من را
_
این دوروز تعطیلی سرکار بودم،ور دست یه مرد ۵۲ ساله بودم،اینقد از خاطراتش با دخترا و زنا گفت که حس کردم توی یه جمع پسرونه ۲۲ سالم، که رابطشون با دخترا جزو افتخاراتشونه،واقعا فک میکردم این تعریف کردنا مختص جوونا باشه نه میان سال ها😶 و منی که چه قد بدم میاد از این دست حرفا و ناچارن سر تکون باید بدم 😑
وقتی اژ سرکار بر میگردم معمولا به ماشینا دقت میکنم،به مسافرا و حدس میزنم شغلشون چیه
امروز باز یه دختر و پسر رو دیدم توی یه تاکسی نشستن و می‌خندن ،اینا رو چند بار دیگه هم توی همین حالت دیده بودم و همه ی بارها تاکسی خالی بود و فقط اینا مسافر بودن،فک کنم اینا اصن کار تموم میشه نمیفهمن خستگی کار چیه😐و چه قدم پولداز روزی ۸۰ تومن کرایه میدن ماشین دربست بگیرن 😁
وضعیت نظر دهی :
۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">