اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
تو تو

تو

تو همان بغض میان خنده ی منی:)

_

نمی‌دونم شما هم مث من یه جمعی رو دارید که بتونید بگید مث خونواده منن یا نه،ولی خب من دارم،جمعی رو دارم چه دختر،چه زن و چه مردش مث اعضای خونوادمن،خیلی زود رسوندنم به جایی که بخوام گلچین کنم و بخوام حفظشون کنم:)

من آدمی هستم که روی خوابم حساسم،اصن وقتی نخوابم فرداش داستان دارم سر کار ولی شبایی که توی این جمع هستم صبحشم راحت بیدار میشم😐

صوت زیر از امشبه با نوازندگی زنده،ببخشید دیگه صداهای اضافه زیاد هست،دوست هنرمند یه نعمته نعمت




وضعیت نظر دهی :
۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • Kaonashi :)
    Kaonashi :)
    ۳۰ , شهریور ۱۴۰۱

    امیدوارم جمعتون همیشه به همین زیبایی بمونه.

    چه صدایی!:)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۳۰ , شهریور ۱۴۰۱
    @Kaonashi :) قربانت،مرسی از امیدواری قشنگت

    صداش عالیه،نوش جانت
  • هدا یت
    هدا یت
    ۳۰ , شهریور ۱۴۰۱

    سلام. حسودیم شد بهت. من جدیدا از جمع خانوادمم دور شدم چه رسدبه اینکه جمع دیگه ای روخانواده دومم بدونم.

    ولی عجب صدای دلنشین و زیبایی، سر صبحی مث چای داغ کنار دستم چسبید.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۳۰ , شهریور ۱۴۰۱
    @هدا یت خیلی خوبه که آدم دوستایی داشته باشه که بشن خونوادش
    صداش و ساز حرف نداره،ولی خب حیییییف سر صدای بچه ها زیاد بود
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۳۰ , شهریور ۱۴۰۱

    من یک ساله که اورژانس کار نمیکنم و شب بیداری ندارم و حقیقتا نعمتیه :)) 

    ولی وقتی اورژانس بودم انگار کنار خونواده ام بودم اونجا و فردا صبحش با همه خستگی حالم خپب بود :دی 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۳۰ , شهریور ۱۴۰۱
    @** دلژین ** خخخخخخخ وقتی خسته نبودید که دیگه شب بیداری حااااال میده😁😁😁
  • این جانب
    این جانب
    ۳۰ , شهریور ۱۴۰۱

    آقا چند نکته:

    اولا خداییش این عکسای محشر و از کجا میاری

     

    ثانیا ببخشیدا وقتی میگی سرکار خندم میگیره, شما که 24 ای سفری, کدوم کار!! :))

     

    سوم اینکه آدمایی مثل شما خیلی با عشقن, آدم باهاشون حال میکنه, خیلی دوست داشتم جای شما باشم, جدی میگم.(البته من با دمپایی کوه نمیرما :)))

     

    خدا بهت عزت و سلامتی بده و به زودی زودی با بچه هات بیای از این سفرها واسمون تعریف کنی 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۳۰ , شهریور ۱۴۰۱
    @این جانب نکته یک: عکسا رو خودم میگیرم 😅
    نکته ۲: کل هفته از ساعت ۶ صبح میرم سرکار معمولا تا ۸ شب و آخر هفته ها از کار نیومده میرم سفر،یا اینکه مث هفته دیگه چنتا تعطیلات رو به هم میچسبونم میرم سفر😁✌️
    نکته سوم: شما سالارید که از باحالی ،نوکرتم هستم بسم الله یا خانواده بفرمایید سفر در خدمتیم،من با دمپایی میام شما با کفش کوهنوردی 😁😁😁

    سپاااااااستون باد،همچنین
  • ...  ...
    ... ...
    ۳۰ , شهریور ۱۴۰۱

    کاش این موسیقی زیبا را روزی ضبط کنند..

    و بتوانیم با کیفیت گوش بدهیم

     

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۳۰ , شهریور ۱۴۰۱
    @... ... ای کاش واقعا
    حالا ما گیرشون میاریم به زور میگیم بخون مث دیشب
  • bahar .....
    bahar .....
    ۳۰ , شهریور ۱۴۰۱

    نه ندارم. خوبه که دارید چنین جمعی رو

    بهتر از خانواده پیدا نمیشه :)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۳۰ , شهریور ۱۴۰۱
    @bahar ..... خونواده انتخاب خودمون نیست،ولی دوست انتخاب خودمونه
    هیچ کدوم جای اون یکی رو نمیگیره به نظرم