اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
چمدان چمدان

چمدان

کجا؟چمدانت را باز کن 

این مرد دیوانه 

جان میدهد برایت

_

مادرم رفته از شهرستان تخت خواب رو برداشته آورده 🙄۷۰۰ کیلومتر آوردتش و منی که روی زمین میخوابم😐 حالا دیشب سه تاشون اومدن رو سرم میگن این تخت رو واسه کی آوردیم و منی که زیر پتو روی زمین دارم نگاشون میکنم😕


وضعیت نظر دهی :
۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • Piyade Parvaz
    Piyade Parvaz
    ۱۰ , مهر ۱۴۰۱

    😂 😂 😂 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۰ , مهر ۱۴۰۱
    @Piyade Parvaz ای بابا،به خودت بخند 😅
  • bahar .....
    bahar .....
    ۱۰ , مهر ۱۴۰۱

    خیلیا روی فرش می خوابن

    یه نمونش برادر من!

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۰ , مهر ۱۴۰۱
    @bahar ..... اصن تخت حرامه،به جا من بزن قد برادرت
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۰ , مهر ۱۴۰۱

    وااای تصورش خنده داره 😂

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۰ , مهر ۱۴۰۱
    @** دلژین ** من خودم دلم سوخت اصن واسشون🙄
  • زری シ‌‌‌
    زری シ‌‌‌
    ۱۰ , مهر ۱۴۰۱

    حالا یه دو روز رو تخت بخوابین دل شون شاد شه :""")

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۱ , مهر ۱۴۰۱
    @زری シ‌‌‌ خواستم این کارو کنممممم،ولی نتونستم یه شب هم بخوابم 🙄
    اصن جای گرم و نرم حرامه واسه من😁
  • بیست و دو
    بیست و دو
    ۱۱ , مهر ۱۴۰۱

    رو زمین لذت خواب خدایی بیشتره.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۱ , مهر ۱۴۰۱
    @بیست و دو آخ آخ گفتی
    توی کیسه خواب که باشی روی زمین سفت و سرما که اصن زندگیه😁😁
  • هدا یت
    هدا یت
    ۱۱ , مهر ۱۴۰۱

    من دلم واسه تو سوخت با اون نگاه گربه شرکیت از زیر پتو  😂  😂  😂 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۱ , مهر ۱۴۰۱
    @هدا یت برو برو تا ندادمت خر شرک گازت بگیره😁
  • این جانب
    این جانب
    ۱۱ , مهر ۱۴۰۱

    مادره دیگه ...

    دلش برای آسایش بچه ش میتپه ...

     

    خدا برات حفظشون کنه!

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۱ , مهر ۱۴۰۱
    @این جانب بله دیگه
    سپاستون باد
  • هاتف ..
    هاتف ..
    ۱۱ , مهر ۱۴۰۱

    پدر بنده ۷ میلیون هزینه کرد و تخت خرید و من روی زمین می‌خوابم ..

    می‌گه آهم می‌گیرتت! ما با بدبختی این تخت رو برای تو خریدیم که زمین نخوابی!

    نمی‌دونن که زمین خوابیدن چه حالی می‌ده ..

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۱ , مهر ۱۴۰۱
    @هاتف .. پس یه دردی هست که خیلی ها داریم😁😁😁

  • أنارستان ...
    أنارستان ...
    ۱۱ , مهر ۱۴۰۱

    از در و دیوار تواضع ساده زیستی میریزه ...هزارالله و اکبر

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۱ , مهر ۱۴۰۱
    @أنارستان ... لاکچری ترین خونه ی من چادر و رخت خوابم کیسه خوابمه😁