اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
امان امان

امان

 
امان از این دل 
بی تو دگر دم نزند
چرخش انگشتان من
بر تن تو!
امان از این خواب 
که طولش ندهد
روز را شب میکنم
شب را هم روز
امان از این دل که دگر
عاشق نشود
_
تمام هیاهوی عشق را باید در صندوقی انداخت،قفلی از تیتانیوم سر درش گذاشت و کلیدی، کلیدی که در اعماق اقیانوس جا خوش کند
_
امروز رفتم  کارگاه یکی از  همکارا که قبلاً کارگرمون بوده،رفتم ازش بار بگیرم یه سری و یکی از کارگراش که حواسش به کار بود گفت فلانی رو میشناسی؟گفتم نه نمیشناسمش. گفت اومده اینجا کار میکرده،با اونکه اخراجش کردی همش ازت تعریف میکرد،حالا چهارشنبه هفته پیش هم یکی رو گفتم برو دیگه نیا،حالا امروز با روی خندون و بدور از ناراحتی صبح از جلو کارگاه رد شد و انگار نه انگار از کار بیکارش کردم
میدونین چیه؟خیالم راحت شد رفتارم با کسایی که پیشم کار میکنن اونقدر خوبه که حتی اخراج بشن هم از دستم ناراحت نمیشن با اونکه توی کار اینقد اذیتشون میکنم گاها و غر میزنم سرشون،و بیشتر خوشحال شدم سر اینکه چه آدمای خوب و ساده ای دارم توی محیط کاریم که همه چیز رو میبینن:)

امروز غروب رفتم پیش بنده خدایی که سیم پیچی میکنه موتور های دستگاهام رو،فهمیدم ۵ تا زن گرفته و ماه قبل که عقدش بود،عقد زن ششمش بوده. حالا همه رو هم طلاق داده و مهریه هم کلا شاخه گل بوده. هرجوری فکر میکنم نمیتونم به همچین آدمی دختر بدم،اخه خونواده اون دختر اینقد بچشون سربارشونه که اجازه میدن؟ 😐
وضعیت نظر دهی :
۱۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • بی‌نام  .
    بی‌نام .
    ۱۸ , مهر ۱۴۰۱

    من که فقط محو اون شعله‌های آتیش شدم... :):

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , مهر ۱۴۰۱
    @بی‌نام . هرچیز زیبایی خطرناکه:)
    خوش اومدید،ای کاش وبلاگتون رو میزاشتید
  • bahar .....
    bahar .....
    ۱۸ , مهر ۱۴۰۱

    چطور مگه میشه ناراحت نشن؟

    اگه رفتار هر شخصی هم خوب باشه، به اون بگید از فردا نیا، حتما دلش میگیره. حتی اگه آشنایی داشته باشه و سر یه کار دیگه بره

    شاید در ظاهر میخندن

    البته شما هم دلایلی داشتین و اخراجش کردین

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , مهر ۱۴۰۱
    @bahar ..... ناراحتی داریم تا ناراحتی خب،اون ناراحتی که موندگار باشه نبود
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۱۸ , مهر ۱۴۰۱

    ۶تااا؟؟؟ 😄😶

    احتمالا مخ زن بسیار ماهری هست به خاطر شاخه گل!:)

    و احتمالا از یه بیماری روحی رنج میبره به خاطر ۶:)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱
    @سین ^_^ احتمالا نه،حتما  مخ زن خوبی هستش😕
    کل بدنش هم تتو هستش

  • بیست و دو
    بیست و دو
    ۱۸ , مهر ۱۴۰۱

    اصولا اقایون با جنبه تر و منطقی ترن. جوانب یه کار رو با منطق میبینن برای همون ناراحتی هاشونم منطقی تره. برخلاف اکثریت ما خانوما‌.

    درباره اون خانواده هایی هم که دختر میدن، همه خانواده ها از شرایط خوبی برخوردار نیستن و دختراشونم لای پر قو بزرگ نمیشن که به هرکسی شوهر ندن! خیلی از خونواده ها اونقدر شرایطشون بده چه به لحاظ مالی چه حتی ضعف فرهنگی که برای ما حتی قابل تصورم نیست.

    ماشالا این آقا چقدر تنوع طلب تشریف دارن.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱
    @بیست و دو حالا همین حرف شما رو یه آقا میزد لهش میکردین😅😅😅😅


    تنوع؟خودش میگه از همه شهرها میخوام زن بگیرم،زن بعدیم میرم سمت سمنان😐😐😐
  • مهرشاد جعفری فراهانی
    مهرشاد جعفری فراهانی
    ۱۸ , مهر ۱۴۰۱

    موسیقی و این تصویر آتش واقعا اتمسفر زیبایی ایجاد کردن :)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱
    @مهرشاد جعفری فراهانی موسیقی اصلی رو امشب میزارم:)
    نوش گوش و نگاهتون
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱

    والا منم دلم خواست بیام کارگاهتون اینجوری تعریف کردین ... 

    +چی ؟؟؟ یارو رسما دیوانه اس بعد ملت بهش باز زن میدن ؟ 

    هرچند اوضاع اقتصادی اونقدر بد شده که مثل قدیم ها احتمالا میگن یه نون خور کمتر :(

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱
    @** دلژین ** بفرمایید بیاید کار😁😁😁

    آخه نگاشم میکنی مشخصه این آقا مشکل داره،کل بدنش تتو هستش،از همه اقوام زن گرفته حتی افغان😐
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱

    حقیقتا مخ زن نیست اون آقا ... 

    این فلاکت بخشی از جامعه ما رو نشون میده که به خاطر فقر اقتصادی و فرهنگی این اتفاقات میفته ... 

    خود شما با وجود داشتن شرایط نسبتا خوب به قول خودتون هنوز پارتنر مورد نظر رو پیدا نکردین ، ادمیزاد حتی اگر امکانات اولیه ازدواج رو داشته باشه اگر فرد سالمی باشه همیشه میچرخه تا بتونه بهترین انتخاب رو برای خودش بکنه فارغ از شرایط اقتصادی ، چه مردش چه زنش ... 

    اما الان حقیقتا جوری فشار اومده که خیلی از زن ها برای فرار از اوضاع بد اقتصادی میگن کوفت باشه ولی نون خوب داشته باشه ، مردها هم دقیقا همینن خیلی هاشون میگن کوفت باشه ولی یا حقوق خوب بگیر باشه زنه یا پدر پولدار داشته باشه ... 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱
    @** دلژین ** فلاکت یه بخشی هستش
    اخه مشخصه کاملا این آقا میره سراغ نفر هفتم،یعنیییی اینقد فلاکت بار هست با اونکه میدونی موقته باز حاضر میشی زن این شخص بشی یا دختر بهش بدی حتی اگه دخترت شل و کور و کچل باشه😕
  • این جانب
    این جانب
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱

    پس خدا رو شکر ما رو اخراجم کنی باز میایم پیشت بهت سر میزنیم :)

     

    + یه چیزی از عکس قبلی میخواستم بگم ترسیدم ناراحت بشی, جالب نباشه, امروزم که یه نمای دیگه از اون عکس و البته فکر کنم گذاشتی گفتم بگم؛ اون اینکه من خیلی از گذاشتن صندلی کنار آتیش تو دل طبیعت خوشم نمیاد, انگار یه چیز ناجوره, یه چیز بی قاعده است و غیر طبیعی ... خب زمین یا سنگ و فوقش زیر انداز و ترجیح میدم به صندلی نشستن !

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱
    @این جانب شما ما رو اخراج نکنید یه وقت😅😅😅

    نه اتفاقاً ناراحت نشدم،من خودم روی زمین ولو بودم اصن😅
    شبشم دیدم بارون نیست زیر اندازم رو برداشتم زیر آسمون گرفتم خوابیدم و تا صبح با شغالا بازی میکردم🙄
  • هدا یت
    هدا یت
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱

    مگر بیشتر از 4تا هم میشه زن گرفت؟

    واقعا درکشون نمیکنم. چطور راضی به ازدواج میشن با وجود زن های دیگه؟

     

    به قول امیگو دختران برده سرشت.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱
    @هدا یت خبببب این آقا رو که من دیدم تا ده تا رو میره😐😐😐
  • هدا یت
    هدا یت
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱

    چرا جلوشونو نمیگیرن؟؟؟؟؟؟ (مثلا فریاد زدن) 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱
    @هدا یت بزا خوش باشن خوش😁
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱

    من حقیقتا تعجب نمیکنم چون از این چیزا خیلی زیاد دیدم 

    یه مدت تو کمیته امداد بودم میرفتیم برای ویزیت و سرکشی یه سری روستاهای خیلیی دور و عملا عقب افتاده 

    ی چیزی که من خشکم زده بود ، مساله زنای محارم بود تو این روستاها 

    خونه هاشون کوچیک بود و این اتفاق زیاد میفتاد تو او روستاها ، و همه اشونم میدونستن ، اما انکار میکردن ! 

    دخترهاشونم نمیفهمیدن فک میکردن عادیه !

    دیگه شوهر دادن بچه هاشون از سن کم به هر کسی که رد میشد هم امر عادی بود ، که حتی شهرستان هم همین بود ! 

    اگه دختر ی نقصی هم داشته باشه که معطل نمیکنن ، طرف هرچی باشه میدنش بره ... 

    یه سریالی بود توش علی صادقی و سوسن پرور اینا بازی میکردن که ب زور میخواستن سوسن پرور رو بدن به علی صادقی ی لا قبا و خل و چل چون دختره مثلا بهره ی کمتری از زیبایی به نسبت خواهرش داشت ... 

    اینا همه در بطن جامعه و افکار عموم به نوعی فرهنگ شده حتی ...

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , مهر ۱۴۰۱
    @** دلژین ** یعنی این حرفا رو از هرکس دیگه میشنیدم باور نمیکردم،چه جور میشه آخه این اتفاق بیوفته
    تازه خواستم بگم بازم رفتی بگو منم بیام واسه کمکی چیزی،ولی با این اوصاف من اصن نمیتونم بیام توی همچین محیطایی☹️
    اصن معلوم نیست به کجا داریم میریم 😑
    فقر که میگن دین رو میبره بیراه نیست اصلا
  • أنارستان ...
    أنارستان ...
    ۲۰ , مهر ۱۴۰۱

    حالا بخاطر یکی که شیش تا زن گرفته میخواید عشق رو بندازید توو صندوق با قفل تیتانیوم؟!

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , مهر ۱۴۰۱
    @أنارستان ... نوچ،میندازیمش اونجا تا آدمش پیدا شه😁😁😁
  • أنارستان ...
    أنارستان ...
    ۲۰ , مهر ۱۴۰۱

    ای بابا....من فکر کردم پست قبلی اعلانی به مناسبت پیدا شدن گمشده بود

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , مهر ۱۴۰۱
    @أنارستان ... نه بابا،من از این دست پستا زیاد مینویسم😂
    پست های من رو جدی نگیر😁
  • مریم بانو
    مریم بانو
    ۲۰ , مهر ۱۴۰۱

    معرفی کنید آهنگ رو ؟ اسم خواننده و اسم ترانه

    من سرچ کردم اما با این ریتم پیدا نکردم

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۱ , مهر ۱۴۰۱
    @مریم بانو دانلود که کنی اسم خواننده روی فایل هستش
  • بهـ نام
    بهـ نام
    ۲۶ , مهر ۱۴۰۱

    سلام. لینک دانلود آهنگ هم میذاری ممنون

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۶ , مهر ۱۴۰۱
    @بهـ نام سلام 
    لینک دانلود زیرشه که