اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
لباس لباس

لباس

بیا لباس هم باشیم و

دکمه دکمه روی تن هم بوسه بدوزیم

دلم می خواهد

دست من در آستین تو باشد

دست تو در آستین من

طوری که عطر تنمان گیج شود

و آغوش ، نفهمد چه کسی 

آن یکی را بیشتر از آن یکی دوست دارد

راستش را بخواهی

من از این جنس سردرگمی ها

که نمی دانی تار عاشق تر است یا پود، خوشم می آید

| رسول ادهمی 

 

___

اووووووووف خیلیییییی عصبی و پریشونم خیلی 

وضعیت نظر دهی :
۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۲۱ , مهر ۱۴۰۱

    موسم گل ...

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۱ , مهر ۱۴۰۱
    @** دلژین ** کامل خوندش ولی حذف شد ☹️
  • بیست و دو
    بیست و دو
    ۲۱ , مهر ۱۴۰۱

    چه شعری

    چه عکسی

    چه تاری

    به به

    لطفا ادرس طبیعت هایی هم که میرید بنویسید.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۱ , مهر ۱۴۰۱
    @بیست و دو نوش جان و نگاهتون

    ادرس لوکیشن ها رو جهت حفظ طبیعت نمینویسم
    هرکدوم رو خواستید خصوصی بگید که بگم کجاس و چه جوری باید رفت
  • bahar .....
    bahar .....
    ۲۱ , مهر ۱۴۰۱

    من آتیش خیلی دوست دارم

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۱ , مهر ۱۴۰۱
    @bahar ..... آتیش باشه و بارون:)
    با این نوازندگی و صدا
    با پیش زمینه صدای آتیش و بارون
  • Kaonashi :)
    Kaonashi :)
    ۲۱ , مهر ۱۴۰۱

    دلم خواست توی این عکس باشم.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۱ , مهر ۱۴۰۱
    @Kaonashi :) خیلی خوب بود خیلی
    گرگانه که به تو خیلی دوره فک کنم
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۲۱ , مهر ۱۴۰۱

    غبطه خوردیم به شدت:)))

    قبلنا می‌رفتیم رودخونه یا چشمه برا شنا و آب بازی:) خیلی وقته نرفتم... چند روز پیش هم خواب دیدم رفتم تو آب، زلال بود... حسش میکردم واقعی... مثل خواب نبود. این عکس دیدم خیلی دلم خواست برم تو آب:/

    فیلم هم که همه چیش عالی، جای ما خالی😄

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۱ , مهر ۱۴۰۱
    @سین ^_^ خبببببب بفرمایید پایتخت در خدمتتون هستیم،البته سمت خودتون هم که جا واسه آب پزی زیاد داره
    نوش جان و نگاهتون،جاتونم خالی بود