اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
عطش عطش

عطش

 
 در من
دیوانه ای جا مانده
که دست از
دوست داشتنت بر نمی‌دارد!
با تو قدم می‌زند
حرف می‌زند
می‌خندد
شعر می‌خواند
قهوه می‌خورد
فقط نمی‌تواند
در آغوش بگیردت ...
به گمانم
همین بی آغوشی
او را
خواهد کشت ...

"مریم قهرمانلو"
-
دلتنگی؛
عطش آغوشت،
ببین با من چه میکند
وضعیت نظر دهی :
۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • ویــ ـانا
    ویــ ـانا
    ۲۲ , مهر ۱۴۰۱

    سلامتی همه عاشقای تنها 😀

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۲ , مهر ۱۴۰۱
    @ویــ ـانا سلامتی همه اونایی که کسی تو زندگیشون نیست،ولی دارن زور میزنن عشق یادشون نره
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۲۲ , مهر ۱۴۰۱

    ایشالا هرچی زودتر یه یک عشق مطلوب برسید 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۲ , مهر ۱۴۰۱
    @** دلژین ** قربان شما رفیق ،امیدوارم واسه خودت🌹🌹
  • بیست و دو
    بیست و دو
    ۲۲ , مهر ۱۴۰۱

    منتظر بودم یا آهنگ از گوگوش پخش بشه!

    نمیدونم چرا البته....

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۲ , مهر ۱۴۰۱
    @بیست و دو شاید سر ریتم شروع آهنگ بوده باشه😐😐
  • این جانب
    این جانب
    ۲۲ , مهر ۱۴۰۱

    یه چیزی برادرانه بهت بگم؟؟

     

    بشین نون و ماستتو بخور ، دنبال عشق و مشق و این چیزا نباش این چیزا واست نون و آب نمیشه ...

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۲ , مهر ۱۴۰۱
    @این جانب دارم همین کارو میکنم دیگه 😅
    نون و ماست البته گرون شده نمیشه خورد،نون و آب شیر میخورم😅😅

    حالا من شما رو کنار خونواده و همسرت میبینم دیگه،همین حرفت رو بهشون نشون میدم
  • bahar .....
    bahar .....
    ۲۳ , مهر ۱۴۰۱

    من نمی تونم درک کنم ، کسی که رفته رو چرا باید دوست داشت. باید کاری کنید تا فراموش بشه

    ببخشیدا منظورم شما نبودین. کلی گفتم

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۳ , مهر ۱۴۰۱
    @bahar ..... نمیشه دوست نداشت:)
    منم نمیفهمم چرا باید دوست داشت،ولی نمیشه دوست نداشت
  • bahar .....
    bahar .....
    ۲۳ , مهر ۱۴۰۱

    بقول جناب اینجانب

    اینا براتون نون و آب نمیشه

    والا

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۳ , مهر ۱۴۰۱
    @bahar ..... دنیا عشق است و عشق دنیا:)
    اتفاقاً نون و آب این دنیا دوست داشتن و عاشق شدنه
  • bahar .....
    bahar .....
    ۲۳ , مهر ۱۴۰۱

    تا یه زمانی بله... ولی بعد یه مدتی تمام جانت میره 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۳ , مهر ۱۴۰۱
    @bahar ..... بازم زندگی با عشق معنی پیدا میکنه،وگرنه ماشین و خونه و غذای خوب ارزش زجر کشیدن رو نداره
  • zra ...
    zra ...
    ۲۶ , مهر ۱۴۰۱

    هیچی دیگه 🦦😅

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۶ , مهر ۱۴۰۱
    @zra ... برو برو تا نزدمت😁