اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
تنهایی تنهایی

تنهایی


این چه آتشی بود

به جانم انداخته تنهایی

نه میل سخنم با دگری

نه توان زیستنم بی دگران

-

واسه کارگاه آبکاری که راه انداختیم زنگ زدم دوتا از کارگرایی که اخیراً عذرشون رو خواسته بودم،بدون هیچ گونه تعللی گفتن میایم و حتی نپرسیدن چه قدر حقوق میدین،همینقدر که توی روابطم با دوستان و کسایی که باهاشون کار میکنم خوبم،صد برابرش توی روابط عاطفیم افتضاح هستم و مشکل دارم توی ایجاد رابطه

. این فیلم های عمامه پرونی رو که حتما دیدین،هم ناراحتم میکنه هم خوشحال،ناراحت از این باب که اون ها هم آزاد هستن توی عقیده و پوشش و خوشحال از این باب که ترس دخترامون رو دارن میچشن و الان مجبورن یا مثل رسایی با لباس تردد نکنن یا اینکه اطرافشون رو چهار چشمی نگاه کنن که کسی عمامه رو از سرشون نندازه و بعضی ها هم که میان عمامه رو با شال میبندن 

. میگم اون فیلم رو دیدین که توی کوچه یه سی تا موتور هستن و یه نفر رو گیر میارن و مث چی میزننش و از فاصله یک متری با شات گان میزننش؟این فیلم ایران نیست،بغداد هستش که یکی از اسرای جنگ فرار میکنه و اینجوری بعثی ها گیرش میارن:)

وضعیت نظر دهی :
۱۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • هدا یت
    هدا یت
    ۱۲ , آبان ۱۴۰۱

    سلام ولی به نظرم آدم احساسیی هستی و وجدان بیداری داری.

    من فیلمای عمامه پرانی رو سرچ کردم روش بستن عمامه اومد بالا

    و خیلی خوب گفتی:

    ناراحت از این باب که اون ها هم آزاد هستن توی عقیده و پوشش و خوشحال از این باب که ترس دخترامون رو دارن میچشن 

     

    عکس رو خودت گرفتی؟ قشنگه.

    منو یاد داییم میندازی ملوچک خان اونم عاشق سفر کردنه مخصوصا طبیعت گردی. 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۲ , آبان ۱۴۰۱
    @هدا یت سلام هدایت جان،آدم احساسی متأسفانه هستم و توی این دوره زمونه اصلا چیز مثبتی نیست....
    اینستا نگاه کنی زیاد هستش از این دست فیلما ،داره رواج پیدا میکنه این سبک اعتراضی 

    آره ،عکسا رو خودم گرفتم همه
    فعلا که ۵۰ روزه پروبال سفرمون چیده شده
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۲ , آبان ۱۴۰۱

    سلام ملووچک 

    متاسفانه اغلب ما ایرانی ها در مقوله رابطه عاطفی و رابطه با پارتنر به هزار و یک دلیل روانشناختی که به فرهنگ و تربیت و مادر پدرهامون برمیگرده دچار مشکلیم 

    باید با تراپی برطرفش کنی 

    وگرنه دچار مشکل زیادی میشی در زندگی مشترک 

    منم همین بودم ...

    +راستش این عمامه پرونی یک نماد بسیااار جالب و قابل تامله 

    حوزوی ها و اخوندهایی که سکوت کردن در این جریانات ، باید به حرف بیان ! وگرنه الان عمامه ها میپره ، ۴ صباح دیگه سرهاشون رو این مردم میزنن و تر و خشک با هم میسوزن ! مردمی که زیر شلاق خشونت حکومت شهید دادن ، زندانی دادن دیگه با گل و بوسه استقبال نمیکنن از این ها !  

    خیلی ها میگن آخوند خوب و بد نداریم ! آخوند در هر حالتی بده ، اما من میگم نه ، خود حوزوی ها و اخوندها خیلی هاشون معترضن ولی به مصلحت شرایطشون و به خاطر ترس از خلع لباس شدن رسما سکوت کردن ، اولش یه سر و صدایی کردن ولی اونقدر تهدید شدن که خفه خون گرفتن از ترس ... 

    +من نمیتونم این ویدیو ها رو ببینم ، فقط متنشون رو میخونم ، بازم حالم بد میشه 

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۲ , آبان ۱۴۰۱
    @** دلژین ** سلام
    باید هم همین کارو کنم،به شدت نیاز دارم به روان شناس شایدم روانپزشک:)
    + هستن آخوند هایی که مشکل دارن،کم هم نیستن وگرنه اینقد تعداد روحانیون زیاد هستش که خودشون واسه یه انقلاب کفایت میکنن ولی خب از ترس همین خلع لباس سکوت میکنن چون نظام رو با دین یه جوری گره زدن که هرکی بگه نظام مشکل داره میگن تو اصن کافرین،همین که سکوت کردن و رو در رو واینسادن خودش کافیه،همینم زیاده ،من وقتی فحش ها رو میبینم،برخی رفتار ها با بسیجی ها رو میبینم و رفتارهای بسیجی ها رو میبینم،نگران آینده میشم که اگه حکومت دست برنداره چون حرمت ها و حریم ها شکسته شده دور بعدی اعتراضات به شدت به خاطر خشونت دوطرفه کشیده میشه.....
    +نگاه نکن اصن...
  • Piyade Parvaz
    Piyade Parvaz
    ۱۲ , آبان ۱۴۰۱

    روز دوم اعتراضات من بیرون بودم با چادر، یه پیرزنه گیر داده بود بهم دخترم چادرت رو بردار، چادر برای عرب هاست! گفتم این آزادی ای که میخوایم برای همه اس که چادری و غیر چادری آزاد باشن خب :/ 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۲ , آبان ۱۴۰۱
    @Piyade Parvaz دقیقاً ،ازادی که ما میخوایم هم همینه،منی که مذهبی نیستم بتونم با یک مذهبی دوست باشم و شمایی که چادری هستی به راحتی کنار یه بی چادر بدون حجاب قدم بزنید با آرامش کامل
  • این جانب
    این جانب
    ۱۲ , آبان ۱۴۰۱

    اون فیلم پسر ۲۱ ساله رو که شکنجه کردن، با سنگ و موزاییک و لگد و جسدش رو انداختن تو خیابون و چی اونم دیدی؟؟؟؟؟

     

    یا آرتین و دیدی؟؟

    یا. اون پسره تو آمل با نامزدش با کلت کشته میشه چی، اونو ندیدی؟؟؟

     

    فکر کردی بهشون یا برای اونها شده یه مطلب بزنی وبرات چقدر اهمیت داشته ...

     

    نمیدونم چی بگم ....

    فقط غصه م میشه انقدر دنیا وارونه. شده...  حق دیده نمیشه، اصل رو میذارن کنار و حواشی زشت جای حقیقت رو پر کرده ...

     

    پسر...

    از بیشعوری و وقاحت و دریدگی نباید خوشحال شدا ... دامن خودمونم میگیره

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۲ , آبان ۱۴۰۱
    @این جانب من خون‌ها رو‌ رنگارنگ ندیدم ،این سری رفتار ها رو هم هیچوقت تایید نکردم
    شماهایید که خون ها رو رنگارنگ دارید میبینید نسبت به منافع خودتون،این همه پست نوشتید یکی واسه اون بچه ۱۶ ساله و اون مادر و دختر ننوشتید،از اون مادری که التماس گشت ارشاد رو میکرد و جلوش وایساده بود که دخترم مریضه،از اون مادری که پنجره گشت رو میگیره و تو جاده میخوره زمین! شماهایید که اینقدر دچار تعصبات مذهبی شدین که فقط نگاه می‌کنید ببینید چی به نفع نظام هستش که همون رو فقط بازنشر کنید! 
    حکومت های صدراسلام هم حکومت های دینی بودن ولی پر از فساد،چیز عجیبی نیست که حکومت اسلامی دچار انحراف و فساد بشه که اینقدر با اطمینان در مورد این نظام حرف میزنید و دفاع میکنید!
    این آخرین پاسخی هست که به نظر های سیاسی میدم واسه شما و توی وبلاگتون هم نظر نمیدم در مورد سیاست،چون  من احتمال اشتباه خودم رو میدم و به خاطر همین سعی میکنم که نظری ندم که اشتباه باشه ولی شما مشخصا اینقدر روی عقیده خودتون باور دارید که این احتمال رو نمیدید.ترجیح میدم صحبتی نکنم که حرمت ها بینمون شکسته نشه شما هم لطفا نظری ندین که اون قسمت سیاسی رو مخفی میکنم با عرض پوزش،ولی بلاگتون رو با دقت میخونم
  • bahar ....
    bahar ....
    ۱۲ , آبان ۱۴۰۱

    خیلی به ظاهر این افراد نمیشه اعتماد کرد. یه سریا هستن که کینه دارن. مواظب باشین به کارها و دستگاهها آسیب نزنن(برادرم در رابطه با این افراد چند سال پیش کلی چیزهای عجیب و غریب تعریف کرد)

    اون آدمهایی که عمامه رو میندازن به لباس پیامبر توهین می کنن

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۲ , آبان ۱۴۰۱
    @bahar .... من خودم به شدت با این کارا مشکل دارم،یه بارم تا مرز کتک خوردن هم پیش رفتم ،فعلا که به خاطر رفتار های دولت و اجازه ندادن واسه برگزاری تجمعات میدون دست این افراده که خیلی هم کم هستن
    یکی پونس میزنه،یکی عمامه میندازه،روی لبه پرتگاه داریم راه میریم و با رفتار های حکومت نزدیک هستیم به افتادن
  • بیست و دو
    بیست و دو
    ۱۲ , آبان ۱۴۰۱

    منم موافقش نیستم میگم هرکس باید ازاد باشه ولی خب این مردم دیگه خستن. کاش یکی این خستگی رو بفهمه...

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۲ , آبان ۱۴۰۱
    @بیست و دو اینقدر این نظام رو به دین گره زدن که انتقاد به این نظام رو کفر میبینن:)
  • ناشناس
    ناشناس
    ۱۲ , آبان ۱۴۰۱

    @

    bahar

    گفتین لباس پیامبر !

    صبر کن یه سوال بپرسم !

    میدونین که زبیر و آل زبیر ، ابن زیاد ،  شمر و یزید و معاویه و عمروعاص هم لباس پیامبر می پوشیدن ! 

    آیا در جنگ با این افراد به لباس پیامبری که اونا پوشیده بودند توهین شد ؟!

    +

    اگر این روحانیون مملکت مون کلهم خیلی برای پیامبر و  لباس پیامبر احترام قائل بودند الان وضع این مملکت اینجور نبود که مردم از روحانیون بنالن و دست به همچین کاری بزنند !

    روحانی که سکوت میکنه و یا  تو منبر علیه مردمش حرف میزنه ولی از حکومت ظلم طرفداری میکنه همون روحانی خودش مستقیما هم به لباس روحانیت که بقول شما  لباس پیامبر هست توهین کرده !

     

     حواستون باشه با این حرفا فریب روزگار رو نخورین ! بنظر من اینا خود قوم آل زبیر هستند .

     

     

  • اَبر بارانی
    اَبر بارانی
    ۱۳ , آبان ۱۴۰۱

    ملوچک به سرم زده شماره‌ام را بنویسم و بندازم داخل وبلاگت که اگر روزی کارگر خواستی من را هم خبر کنی موسیو. اوضاع بدجور خراب است...

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۳ , آبان ۱۴۰۱
    @اَبر بارانی میگممم مگه شما خانم نیستید؟😅😅😅
  • اَبر بارانی
    اَبر بارانی
    ۱۳ , آبان ۱۴۰۱

    بله، هستم. :)


  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۳ , آبان ۱۴۰۱
    @اَبر بارانی یه لحظه جا خوردم ، گفتم نکنه آقا باشید
    محیط کارمون متاسفانه یا خوشبختانه مردانه هستش😕
  • اَبر بارانی
    اَبر بارانی
    ۱۳ , آبان ۱۴۰۱

    خب پس شماره آقای راسل رو میفرستم D:

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۳ , آبان ۱۴۰۱
    @اَبر بارانی بفرس بفرس😁
    مشتاق دیدارشیم😅
  • سارا سماواتی منفرد
    سارا سماواتی منفرد
    ۱۳ , آبان ۱۴۰۱

    سلام

    اون فیلم را دیدم و کل روز حالم خراب بود.

    خراب ...

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۳ , آبان ۱۴۰۱
    @سارا سماواتی منفرد سلام
    من فیلم دیروز کرج که نیرو انتظامی رو هم اینجوری میزدن هم حالم رو خراب کرد....
    ولی رویکرد نظام باعث میشه به زودی صحنه های از این ها بدتر هم ببینیم