اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
دوست داشتن دوست داشتن

دوست داشتن

 
کاش بدانی
دوست داشتنت
خورشید نیست،
که لحظه ای بیاید و لحظه ای برود؛
ماه نیست،
که یک شب باشد و یک شب نباشد؛
ستاره نیست،
که شبی پر شور باشد و شبی کم فروغ؛
باران نیست،
که گاه شدت گیرد و گاه نم نم ببارد
مثل نفس می ماند
همیشه با من است.
"محمد کریم درودگر"
_
عکس مال همین جمعس که همه رو پیچوندم و دل رو زدم به جاده تنهایی،کویر بارون اومده بود و یه باد آزاردهنده ای هم میومد که باعث سرمای استخون سوز شده بود،با یه حال خراب ماشین رو یه گوشه ول کردم و کوله نظامی رو انداختم روی دوشم و کفش هام رو بستم روی کوله و دل رو زدم توی کویر توی اون ساعت شب،دور شدم و دور شدم تا رسیدم بلندترین نقطه اون منطقه ،همونجا زیر اندازم رو انداختم و کیسه خواب،چه عجب شبی بود،هیچوقت اندازه اون شب احساس تنها بودن نکردم،هرجا میرفتم قبلا حیوونا و صداهاشون هم نشین من بودن تا خواب،نگاه کردن به شغالا از سوراخ کیسه خواب تفریحم بود. ولی اینجا هیچ جنبنده و حیوونی هم نبود:)
نقطه ای هم که بودم اینقدر بالا بود که از جونده و خزنده هم خبری نباشه،میدونستم اینجا بلایی هم سرم میومد سال ها بعد من رو زیر شن ها شاید پیدا میکردن اینقدر دور شده بودم از ماشین و جاده
وضعیت نظر دهی :
۲۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • ویــ ـانا
    ویــ ـانا
    ۱۴ , آبان ۱۴۰۱

    وای خدا 😢😍😍‌.

    با چه دوربینی عکس میگیری؟

    خوشا به حالت کلا.

     

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۴ , آبان ۱۴۰۱
    @ویــ ـانا با گوشی موبایلم،قبلا که poco x3 بودش که شد فدای انقلاب😂 الانم 11t
    الان فک کنم اولین عکس هستش که با این گوشی جدیده گذاشتم ،قبلی ها همه پوکو بودش
    وقت و حوصله میخواد عکس گرفتن

    قربااااانت ویانا
  • bahar ....
    bahar ....
    ۱۴ , آبان ۱۴۰۱

    به فکر خانواده که نیستین 

    این کارها چیه شماها انجام میدین :|

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۴ , آبان ۱۴۰۱
    @bahar .... بهار حکایت بادمجون بم رو شنیدی که آفت نداره،الان داستان اینه. ملوچک آفت نداره😅😅 مرگ از هزار کیلومتزی من فراریه فعلا 😁
  • bahar ....
    bahar ....
    ۱۴ , آبان ۱۴۰۱

    ای وای از دست شماها 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۴ , آبان ۱۴۰۱
    @bahar .... 😅😅😅😅😅
  • Piyade Parvaz
    Piyade Parvaz
    ۱۴ , آبان ۱۴۰۱

    که دوست داشتن آن کلمه ی نخستین بود... 

    چه عکس خوشگلی دوست دارم همش زل بزنم بهش، حالا تو واقعیت یعنی چی بوده... 

    چه خوبه نمیترسی تهنایی میری... 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱
    @Piyade Parvaz نوش نگاهتون،یک منظره رویایی که من رو مجبور کرد واسه دیدنش توی سرما تا خود صبح بلرزم،اون لحظه ای که  ماه غروب میکنه توی آسمون کویر خیلی دیدنیه و بعدش آسمون میشه ستاره ی مطلق
    ترس؟چیزی به اسم ترس وجود نداره،ترس یه مکانیزم دفاعی هستش که میاد سراغمون
  • اَبر بارانی
    اَبر بارانی
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱

    خواستم بگم حالت رو خریدارم ملوچک!

    دیدم حال و عکس‌ت قیمت نداره حقیقتا. خوشا به این احوالاتت ملوچک

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱
    @اَبر بارانی اتفاقا ابر حال من خریدار نداره،چون حال زیاد مساعدی نیست 
    طبیعت‌گردی و این عکس ها قسمت مثبت حال و احوال منه که خیلی ها میگن خوش به حالت،ولی خب از درون.....

  • بیست و دو
    بیست و دو
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱

    سکوت کویر آدم رو میترسونه... تجربه ش رو دارم... واقعا سکوت محضه و تنهایی و خدا:)

    عکس و شعر هردو زیبا بودن.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱
    @بیست و دو فقط و فقط صدای باد و حرکت شن ها روی هم،کسی که میخواد به سکوت مطلق و آرامش برسه باید بره کویر
    نوش نگاهتون
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱

    دیشب داشتم چند جا متن عاشقانه میخوندم یاد یه کچل سیگاری بپیچون افتادم گفتم چرا دیگه از اون مدل پست ها نمیذاره!!

    +من از جک و جونور شانس ندارم ، هربار کویر و جنگل و هرجا رفتم ، یکیشون سوار کوله ام شده باهام اومده :))  

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱
    @** دلژین ** خبببببب دیگه کچل سیگاری بپیچون تلپاتی زد باهات،از این پستا گذاشت😁😁😁
    اااااا چه خوب،من اینقدددد دلم میخواد یه شغال بدزدمداز جنگل 😂
  • نرگس بیانستان
    نرگس بیانستان
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱

    پسر چ عکسی😍🥺

    اول فکر کردم اینو ا کجای نت آوردی😁 بعد فهمیدم خودتون گرفتین😑😂

    الان همه ما میگیم وای کویر و تنهایی و آسمون و خوش ب حالت و فلان. ولی کاش دلت خوش باشه. حالا هر جا ک هستی! زیر آسمون پر ستاره یا زیر سقف خونه! 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱
    @نرگس بیانستان نووووش نگاهتون😁😅😁
    عکس از جای دیگه نمیزارم که من،شعر میزارم که اسم شاعر رو هم میزنم 😁
    دل خوش باشه زیر یه کَپَر میشه بهشت واسه آدم
  • اَبر بارانی
    اَبر بارانی
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱

    حالِ درونتم خوب میشه یه روز. حتما هنوز وقتش نرسیده! عاقبت به‌خیر میشی جوون. -به همون شبِ کویر قسم-. 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱
    @اَبر بارانی عاااااااره همه چیز درست میشه
    یه جوری گفتی عاقبت به خیر میشی جوون فکر کردم مامان بزرگم داره حرف میزنه😅😅😅
  • اَبر بارانی
    اَبر بارانی
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱

    از کجا می‌دونی نیستم؟ 😅

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱
    @اَبر بارانی خببببب به نظر نمیاد سنتون اندازه مادر بزرگم ۱۰۰ سالتون باشه 😅😅
  • •°تینـ ـکربل
    •°تینـ ـکربل
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱

    چ آسمونی 🤩🤩🤩🤩🤩

    ی ماه هم اگ داشت نور علی نور میشد 🤠

    یاااادش بخیر این آهنگه ♡

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱
    @•°تینـ ـکربل متاسفانه جهت ماه روی شهر بود و نمیتونستم توی کادرم بیارمش😑
    اون موقعی هم که روی شهر نبود نمیتونستم با گوشی ماه و ستاره ها رو با هم بیارم به خاطر تنظیمات متفاوتی که لازم بود انجام بدم
     بعضی آهنگا خیلییییی آهنگن،میگم یه جوری میگی یادش به خیر انگار ۳۰ سالته😅😅😅
  • blue dream
    blue dream
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱

    دلم خواست🥺

     

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱
    @blue dream بشینید توی ماشین،برید سمت کاشون😅
  • هدا یت
    هدا یت
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱

    وای ملوچک خان حسودیم شد. 

    حتی مردنم تو اون حالت لذت بخشه.

    زنده باشی تا ازین آرامش ها بیشتر تجربه کنید.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱
    @هدا یت حسودی چیه،زودتر استقلالت رو به دست بیار✌️✌️
    قربوووونت
  • علیرضا .گ
    علیرضا .گ
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱

    خوش بوَد دامن صحرا...

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱
    @علیرضا .گ واقعا خوش بود
  • •°تینـ ـکربل
    •°تینـ ـکربل
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱

    ماه م گُنا داشت ی عکس جدا ازونم میگرفتی :(

    🤣🤣 واسه این میگم یادش بخیر ک دوران دبیرستان تقریبا ده سال پیش میشستم عاهنگای انریکه و شکیرا و ... رو حفظ میکردم

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱
    @•°تینـ ـکربل از ماه عکس دارم ،ولی خب ماه تجهیزات میخواد،یه زوم مناسب حداقل میخواد که ۷ میلیون پول ابزارشه واسه موبایل 😅😅
    خخخخخخخخ ما درسمون هم نمیتونستیم حفظ کنیم چه برسه به این چیزا😂
  • سارا سماواتی منفرد
    سارا سماواتی منفرد
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱

    چه جای زیبایی و چقدر عالیه تو همچین جایی بودن و چقدر به آدم حس آرامش می دهد.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱
    @سارا سماواتی منفرد فوق‌العاده هستش کویر،زده روی دست دریا و جنگل
  • أنارستان ...
    أنارستان ...
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱

    بح بح برادر انریکه

    پیج ما سامان گلریز میذارید اینجا انریکه؟

    امان از تبعیض

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۵ , آبان ۱۴۰۱
    @أنارستان ... ما با تبعیض زاده شده ایم😎
  • زری シ‌‌‌
    زری シ‌‌‌
    ۱۶ , آبان ۱۴۰۱

    دم صبحه ؟

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۶ , آبان ۱۴۰۱
    @زری シ‌‌‌ نوچ،ساعت ۱۲ شب
  • زری シ‌‌‌
    زری シ‌‌‌
    ۱۶ , آبان ۱۴۰۱

    پس نور از کجاس ؟ :دی

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۶ , آبان ۱۴۰۱
    @زری シ‌‌‌ خب نور ماه هستش که با افزایش سرعت شاتر نور بیشتری رو جذب لنز کردیم
  • واران ..
    واران ..
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱

    من از وبلاگ دلژین اومدم اینجا :)) از کانال شما تعریف کرد گفتم بیایم ببینم چه پستی گذاشتین که حالش رو خوب کرده خدا رو شکر:)

     

     

    +

    عکستون خیلی قشنگه .

    خود خود عکس بدون ایدیت دیگه ؟ اگر آره که خیلی قشنگ و زیباست

    و میشه گفت تو عکاسی مهارت دارین. آفرین.

     

    کویر واقعا زیباست. یکبار کویر یزد رفتم زیبایی اش غیر قابل توصیفه ولی دوست داشتم شب تو کویر می بودم و اونجا بودم ولی خب نمیشد بمونیم

     

     

    ++

    آهنگ تون هم خوب بود .

     

     

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @واران .. ایشون لطف دارن نسبت به چرک نوشته های من:))
    + عکس بدون ادیت هستش،فقط ایزو و سرعت شاتر رو تنظیم کردم موقع عکس گرفتن،هزاران سپاستان باد هم شهری
    کویر شبش حرف نداره،فقط سرماش استخون سوزه:))
  • زندگی ‌‌‌‌
    زندگی ‌‌‌‌
    ۲۵ , آبان ۱۴۰۱

    چه زندگی جالبی داری ملوچک

    خوش به حالت که از هیچی نمیترسی

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۵ , آبان ۱۴۰۱
    @زندگی ‌‌‌‌ آدم وقتی میتونه بگه میخوام از این دنیا رها شم که از هیچی نترسه و به هیچی وابستگی نداشته باشه
    البته اصنشم خوب نیست😕 آخرش تلویزیون میاد میگه جوانی به نام ملوچک،در جنگل های ناکجاآباد مفقود شد و گرگ خوردش😁