اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
نفس نفس

نفس

گوشت را نزدیک بیاور
بشنو نجوای دوستت دارم را
میان نفس هایم
من هر سال با ۱۷ آبان مشکل دارم،روز قبلش که داغون رو ۱۷ هم که نگمممم، ولی امسال اصن نفهمیدم کی رسید،ازش ترس نداشتم. احساس سبکی دارم،رهایی،رها شدن.
دوتا از دوستام در شرف ازدواج بودند،دیشب داشتم صحبت میکردم باهاشون و جفتشون میگفتن ای کاش همون دوست میموندیم و نامزد نمیکردیم،کلا استرس و ترس هزینه های شروع زندگی رو داریم. 
خب کی میخواد بیاد به این دونفری که اینقدر هم رو دوست داشتن و اشتیاق واسه ازدواج جواب بده:)
_
به عکس خوب نگاه کنید،تصور کنید با پای برهنه و توی هوای سرد پا میزاری روی ماسه هایی که آفتاب گرمای دل چسبی رو بهشون داده
وضعیت نظر دهی :
۱۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱

    ببین اتفاقا الان سر نهار داشتم میگفتم (اره ما نهار زود میخوریم :)) ) 

    گفتم من ۳۰ سالمه ، دیگه کی و با کی میشه ازدواج کرد ! 

    بخوای ی عروسی بگیری 

    بخوای ی سرویس طلا بگیری 

    بخوای خونه اجاره کنی 

    هزینه زندگی 

    هیچی :))) 

    میشینیم سماقمون رو میمکیم 

    -اصلا چرا هعی کردن تو سرمون که بیخیال تجملات شین ، بیخیال عروسی شین ، خشک خشک برین زندگی کنین

    الان خشک خشکم دیگه نمیشه رفت زندگی کرد :))

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @** دلژین ** به خدا اصن نمیشه،یکی مث خود من که اصن جز شرایطم اینه مراسم آنچنانی نداشته باشیم و توی یه خونواده ساده بزرگ شدم:|
    باید حداقل 150 پول پیش خونه داشته باشم،یه 100 تومن هم وسایل میخواد خونه دیگه،هیچ غلطی هم نکنی و هیچی طلا نخری فقط پول همون حلقه 12 13 تومن میشه:)) خلاصه کمترین حالت 50 تومن طلا میخواد :/ خب بازم هیچ غلطی نکنی واسه یه مراسم خیلییییییی کوچیک که صرفا اعلام این باشه که آقا این و این ازدواج کردن 30 تومن میخواد:|
    تااااااااااازه این واسه یه زندگی نسبتا ساده هستش،میشه 400 تومن که هر دو طرف واقعا بخوان زندگی کنن
    من به گور ناصردین شاه خندیدم اصن بخوام زن بگیرم:)) اصن هروقت خواستم زن بگیرم بیام همین پاسخ نظر رو ببینم از سرم بیوفته:))
    ببخشیدا اونایی هم که زر زر میکنن میگن میشه با این کمتر هم شروع زندگی کرد،شکر خوردن:) آدم میخواد ازدواج کنه که آرامش داشته باشه نه اینکه احساس شرمندگی همیشگی داشته باشه جلو زن و خونوادش
  • مهدیار پردیس
    مهدیار پردیس
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱

    واقعاً از شما بعیده! مگه نمی‌دونی اینا همه‌اش حاصلِ تبلیغات رسانه‌های معاند و حضور زنان در جامعه و تهاجم فرهنگیِ استکباره و مسئولین ما راست و حسینی همهٔ تلاششون رو کردن و می‌کنن؟ :)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @مهدیار پردیس من اصن عذر میخوام که کفر گفتم:)
    کشور ما گل و بلبل،جوان ما از خوشیه میره سمت رابطه های دوستی و لذت های موقت زندگی
  • bahar ....
    bahar ....
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱

    دلژین اون آمپول هوا رو بیار 😅

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @bahar .... بیا خودم بهت سیانور بدم بهار،آمپول تا بیاد طول میکشه:))
  • bahar ....
    bahar ....
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱

    🤦‍♀️آمپول هوا برای شما می خواستم😅

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @bahar .... میدونم میدونم
    خواستم بدم بهت که افتخارش بشه واسه خودت😎✌️
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱

    بهار جان با امپول هوا نمیمیره متاسفانه 

    همون سیانورش رو بذار بخوره :))

    +ملوچک میگم بیا بریم کجا از این کوزه بزرگ ها میدن ، از اونا بخریم ، حداقل ترشی بندازیم خودمون رو :)) حیفیم ما :))

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @** دلژین ** یعنی اصن محبت و دوستی دوربر من فوران میکنه🙄
    +نه دیگه،دبه و ترشی قدیمی شده😁 حیف دبه اصن
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱

    دبه چیهه

    کووووزههه

    میدونی الان کوزه ها بزرگ ها که من و تو توش جا شیم چند شده ؟؟؟؟ عصن چند میشه ؟؟؟؟ 

    سرکه میدونی چند شده ؟؟؟؟ 

    میدونی چه قیمتی میشیم ؟؟؟ 

    :))

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @** دلژین ** نیگااااااا،به درد ترشی نمی‌خوریم باور کن😅
    اون موقع همه میگن حیف کوزه و سرکه نیست 
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱

    راست میگی تو کچلی اخع به درد نمیخوره :))

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @** دلژین ** میگما حوس خراب شدن دمپاییت کردی عایا🤔🤔
  • bahar ....
    bahar ....
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱

    شما مدام از این پستها میزارین 😅😅. من خیلی هم خوبم:)

    باشه دلژین جان  همون سیانور خوبه

    البته من از اینا قبلن تعارف کردم جناب ملوچک میگه تیکه تیکه میشه💣😅

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @bahar .... خب چه ربطییییییی داره😑
    شماها کمر همت واسه سربنیست کردن من بستین🙄
  • بیست و دو
    بیست و دو
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    من یه چیزایی نوشتم پاک کردم.
    در کل خدا نگذره...
  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @بیست و دو خوندم چیا نوشتی ،ولی خب گذاشته بودم کارم تموم شده بود جواب بدم
    باعث و بانیش رسوا بشه:)
  • شروینُف ‌‌‌‌‌‌‌shervinof
    شروینُف ‌‌‌‌‌‌‌shervinof
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱

    این پست نهایت تضاد رو ایجاد کرد..قسمت اول یه حس خیلی بد ، و قسمت دوم یه حس خیلی خوب..

    الانه که ترک بردارم 😂

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @شروینُف ‌‌‌‌‌‌‌shervinof ترک برداشتی خودم یه جوش کاری حرفه ای انجام میدم کیف کنی😎😎
  • بیست و دو
    بیست و دو
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱

    نخواستم بد برداشت بشه کسی فکر کنه مثلا دارم میگم مرفه بی دردم و اینا برای همون حذفش کردم که اونم خوندید:/

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @بیست و دو خبببببب مرفه بی درد که هستی،ولی نه سر وضعیت مالی،سر فوریه کوچک😁✌️
  • یاسمن گلی:)
    یاسمن گلی:)
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱

    دلژین جان یه دونه کوزه اضافه واسه منم بگیرین :))

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @یاسمن گلی:) پیدا نکردیم دیگه😂😂
  • فاطمه ...
    فاطمه ...
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱

    نه شما دنبال لخت شدن هستید 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @فاطمه ... ای بابا خب راست میگن فاطمه،میخوایم لخت شیم
  • فاطمه ...
    فاطمه ...
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱

    واقعا بد وضعیتیه

    الان دو تا کار انجام دادن جنایت محضه، یکی ازدواج، یکی بچه دار شدن

    دقیقا قبل اعتراضات تا چند قدمی ازدواج رفته بودم، خداروشکر عقلم اومد سر جاش بیخیال شدم

    واقعا کی میتونه اینهمه هزینه کنه، مگر اینکه آقازاده یا آخوندزاده باشی که اون بحثش جداست

    فشار مالی برای هر دو طرف هم هست، رسما بخوای مزدوج شی ۱۰۰ بار باید سکته کنی

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , آبان ۱۴۰۱
    @فاطمه ... واقعا جنایته ازدواج در حق خودت و طرف مقابلت،واسه مرد جز شرمندگی هیچی نداره و واسه زن جز تحمل کردن و دیدن گذر جوونی
    امثال من و شما که قشر متوسط حساب میشیم،البته تو کشور ما متوسط دیگه نداریم،فقیر داریم و پولدار ، نمیتونیم با آرامش یه زندگی خیلییییی معمولی رو تشکیل بدیم وای به حال ضعیف تر از ما...
  • توکــا (:
    توکــا (:
    ۱۹ , آبان ۱۴۰۱

    دردناک یا سرخوشانه ما درگیر این مرحله از زندگی هستیم...

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , آبان ۱۴۰۱
    @توکــا (: اوهوم.....
    امیدوارم به خیر بگذره واسه همه