اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
تنها تنها

تنها

خون می چکد از دیده درین کنج صبوری
این صبر که من می کنم افشردن جان است
_
خیلی بده یکی بهت زنگ بزنه ساعت ۱ شب و از خواب بیدارت کنه،ولی بدونی باز حتما حالش بده که فیلش یاد تو کرده و گوشی رو روش سایلنت کنی بره
وضعیت نظر دهی :
۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۶ , آذر ۱۴۰۱

    همون ک جوراباش بو میداد ؟ 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۶ , آذر ۱۴۰۱
    @** دلژین ** عاره عاره😂
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۶ , آذر ۱۴۰۱

    خبش کردی ! 

    😃

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۶ , آذر ۱۴۰۱
    @** دلژین ** تازه الان میخوام بهش پیام بدم دیگه حق نداری بهم زنگ بزنی و پیام بدی اینجوری 😐
    ولی دلم نمیاد میگم ناراحت میشه بدجور ،ولی حقققشه،موقع خنده هاش یادی چرا نمیکنه از من🙄
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۱۶ , آذر ۱۴۰۱

    ببین تجربه بهم ثابت کرده سکوت و جواب ندادن بهتره 

    چون منم تو این موقعیت اینجوری ک میگم هم خودم ناراحت میشم 

    هم کیس من بیشعوره نمیفهمه بدتر میکنه 

    جواب نمیدم بهتره :)) 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۶ , آذر ۱۴۰۱
    @** دلژین ** بابا تا بوی پرسیل از کلم میپره باز زنگ میزنه نصفه شب بوی پرسیل رو میاره به یادم،اذیتم می‌کنه
    اقا دوستی ؟ یا باش یا نباش مسخره بازیا چیه😐 حالا خوبه شوهر نکرده😂
  • blue dream
    blue dream
    ۱۶ , آذر ۱۴۰۱

    و هیچی بهش نگفتی؟

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۶ , آذر ۱۴۰۱
    @blue dream غروب بهش پیام دادم دیگه به من زنگ نزن
  • blue dream
    blue dream
    ۱۶ , آذر ۱۴۰۱

    خواااب از هر چیزی برام مهم تره...

    اینقدر مهربون نباش.....1شب زنگ زده.....فازش چیه؟هاااا؟

    من سر این موضوع خیلی حساسم...

    یه بار 2 شب زمان کنکورم مشاورم بهم زنگ زد...منم بدون اینکه چشامو باز کنم جواب دادم....بهش گفتم..دیگه بهم زنگ نزن...با منم حرف نزن..من تو رو نمیشناسم....

    دیدم چه شکری خوردم...با شیرینی رفتم اموزشگاه...

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۶ , آذر ۱۴۰۱
    @blue dream منممممم اصن سر خواب با کسی شوخی ندارم ولی خب میزارم پای اینکه مشکلی پیش اومده باشه واسش
    اینقد دیگه خطری نیستم سر خواب 😂😂😂
  • atseh .r
    atseh .r
    ۱۶ , آذر ۱۴۰۱

    نظرمه جواب بدی.. برا من پیش اومد خبر لغو شدن میانترم بود😂

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۷ , آذر ۱۴۰۱
    @atseh .r روز بعد گفت دیگه بهم پیام نده 😅
  • فاطمه ...
    فاطمه ...
    ۱۶ , آذر ۱۴۰۱

    خب خداروشکر این اتفاق برام نیوفتاده چون نمیدونم در اون صورت قراره طرفو با چه فحش هایی مزین کنم

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۷ , آذر ۱۴۰۱
    @فاطمه ... خخخخخخخخ خداروووووشکر پس😂
  • بیست و دو
    بیست و دو
    ۱۷ , آذر ۱۴۰۱

    جواب ندادن و بی محلی به نظرم یه وقتایی بهتر از رک و راست حرف زدنه.

    باز این رفیق شماست میگی حتما حالش بده یا نیاز داره! خونه ی مارو چی میگی که میبینی یه وقتای خیلی بی موقعی یه افرادی به همسرم زنگ میزنن بعد چی مثلا ناشناس. اونوقت کارشون چیه؟ سوال و مشاوره ی مجانی دارن!

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۷ , آذر ۱۴۰۱
    @بیست و دو ااااااا شما که وضعتون داغوووونه
    خدا صبر بهتون بده😁😁😁
    حالا امیدوارم وقتی کمک بخواهید کسی باشه😐
  • پسر انسان
    پسر انسان
    ۱۹ , آذر ۱۴۰۱

    امام حسین علیه السلام می فرمایند: 

    إنَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللّه ِ عَلَیکُم فَلاتَمَلُّوا النِّعَمَ ؛

    امام حسین علیه السلام :نیاز مردم به شما از نعمت هاى خدا بر شما است ؛ از این نعمت افسرده و بیزار نباشید.
    :)
    بوس و قلب.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , آذر ۱۴۰۱
    @پسر انسان هی هی هی پسر انسان
    حرفت درستا،ولی بعضی وقتا نباید به کسی که کاسه رو چند بار شکسته باز کاسه پر از آب داد