اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
خنده خنده

خنده

تو که میتوانی با یک خنده ات،با یک دلبری کودکانه ات تمام خستگی هایم را به باد بسپاری، پس چرا نمی‌خندی ؟

_

این عکس رو ساعت ۳ صبح گرفتم،هوا زیاد سرد نبود و فوقش منفی ۸ درجه

 خیلیییییییی خسته ام خیلی،اونقدر که توی این هوا رفتم توی آب رودخونه دراز کشیدم،رودی که مستقیم از برفای روی کوه تغذیه میشد:)

وضعیت نظر دهی :
۱۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • مهرشاد جعفری فراهانی
    مهرشاد جعفری فراهانی
    ۱۹ , آذر ۱۴۰۱

    سلام من واقعا برخی از عکس های شما رو که میبینم حیرت میکنم. چه قدر زیباست این عکس. با اجازه این عکس رو بکگراند سیستمم گذاشتم.
    من تا حالا توی رودخونه دراز نکشیدم و به نظرم خیلی عجیب بود. حس میکنم باید حتما یک بار امتحانش کنم.
    و اینکه لوکیشن عکس کجا هست؟ روستای دلیر؟

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱
    @مهرشاد جعفری فراهانی سلام دوست خوبم،هرگونه کپی دانلود و ... با ذکر و بی ذکر منبع مجازه😁 نوش نگاهتون
    حتماااااااا امتحان کن،بلی دلیر هستش. اگه خواستی امتحان کنی محل خوبیه چون بغل چشمه آب گرمش یه رودخونه کوچیک داره که آبش آدم خشک می‌کنه 
  • علیرضا .گ
    علیرضا .گ
    ۱۹ , آذر ۱۴۰۱

    محشره...

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱
    @علیرضا .گ نوش نگاتون
  • زری シ‌‌‌
    زری シ‌‌‌
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱

    اب رودخونه تو منفی ۸ درجه ؟

    ریلی ؟

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱
    @زری シ‌‌‌ خب چیزی نیست که،۱۰ ثانیه بعدی که توی آب دراز میکشه کل عصب هات یخ میزنن و بی حس میشی🤭
  • بیست و دو
    بیست و دو
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱

    واقعا خیلی عکس قشنگیه...

    طبیعت گردی روح آدم رو زنده نگه میداره...

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱
    @بیست و دو نوش نگاهتون
    آرامش دهنده روحه طبیعت 
  • •°تینـ ـکربل๑•.•๑
    •°تینـ ـکربل๑•.•๑
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱

    عکس مث همیشه عالیه

    من هرجور حساب میکنم دمای منفی ۸، تو آب رودخونه سرد میشه D:

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱
    @•°تینـ ـکربل๑•.•๑ نوش نیگاهتون
    سرد نه بابا،به سرت فقط آب نخوره،بقیه بدنت بعد از ۱۰ ثانیه بی حس میشه😂😂
  • °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
    °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱

    وای وای وای. انگار نقاشیه. وای. همه‌ش وای. آدم حتی از عکسشم نمی‌تونه چشم برداره، چه برسه خودش اونجا باشه و از نزدیک ببینه‌ش. بازم وای.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱
    @°○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس احتمالا اونجا یه وای وای دیگه هم میگی
    وای یخ کردم،وای آب دماغم قندیل بست😂
    نوش نگاتون
  • پسر انسان
    پسر انسان
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱

    عکس خوبی نیست

    خفنه خفنننن

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱
    @پسر انسان نوش نگاهت😍😍😍
  • مهدیار پردیس
    مهدیار پردیس
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱

    چه عکس خوش‌حسیه :)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱
    @مهدیار پردیس حالا فرض کن توی این فضا بری توی رودخونه و بعد بری بغل آتیش بشینی و مث چی بلرزی
     کل دغدغه های دنیوی از بین می‌ره اون چند ساعت 
  • مهدیار پردیس
    مهدیار پردیس
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱

    به این میگن زندگی :)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱
    @مهدیار پردیس دقیقاااااا
  • مریم بانو
    مریم بانو
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱

    چقدر همه تعریف کردن

    من راستش

    حسودیم شد و پستت رو با بغض خوندم

    خوش ب حالت انقدر خوشی

    ی دستی ب سر ما بکش

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱
    @مریم بانو تا تعریف از خوشی چی باشه مریم،ولی خب اگه اینکه به طبیعت فرار میکنم از دست مشکلات رو بشه خوشی حساب کرد،آره خیلییییییی خوشم
  • بهی ستوده
    بهی ستوده
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱

    سلام ، من تازه با شما آشنا شدم و برای اولین بار اگر بخوام نظر بدم می تونم بگم خیلی خوبه، شاید بقیه دوستان استعداد های بیشتری از شما دیدن و همین باعث شده توقع و انتظارشون بالا بره. موفق باشید

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱
    @بهی ستوده سلام دوست جدید
    از طرف خودم و تمام دست اندرکاران بهتون خوش آمد میگم
    نووووش نگاهتون
  • سارا سماواتی منفرد
    سارا سماواتی منفرد
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱

    خیلی هم قشنگه و چند دقیقه از فکر رفتن تو رودخانه تو این سرما داشتم خودم یخ می زدم واقعا خوش به حالتون.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱
    @سارا سماواتی منفرد باید تجربه کنید اصن خانم سماواتی ،از دور ترسناک هستش ولی وقتی امتحان کنی و اون خالی شدن ذهن رو تجربه کنی معتادش میشی مث من
  • blue dream
    blue dream
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱

    و باز همون پرسش تکراری.....اینجا کجاست؟

    با تایمش مشکلی ندارم....فقط-8درجه...چجوری زنده بیرون اومدی؟

    یه بار امتحانش کردم ولی دراز نکشیدم....اب تا زانوهام بود...

     

     

    +کی نمیخنده؟

     

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , آذر ۱۴۰۱
    @blue dream اینجا روستای دلیر از توابع استان مازندران و داخل جاده چالوس هستش
    اتفاقاً یه خانم هم باهامون بود،پس میشه زنده بیای بیرون😂
    امتحان کن خیلییییی خوبه،ولی سرت رو زیر آب نبر که مغذت یخ کنه🙄
    +لیلی خیالی
  • yekidie erf
    yekidie erf
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱

    خب الان من وسط تهران که از آلودگی تعطیله میام و این رو میبینم بعد غیر از حسرت چی بخورم؟

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱
    @yekidie erf خخخخخخب پس برو بقیه پستا رو هم ببین😅😅
    منم تهران،در حال خفه شدن