اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
سیل سیل

سیل

مگر می شود

به سیل گفت جاری نشو ؟

می شود آیا به زلزله گفت بایست

بایست و اینقَدَر

تن و بدنِ زمین را نلرزان ؟


من هم

نتوانستم ، نتوانستم

جلوی عشق را بگیرم

آمد

چشمهایم را غرق کرد

دلم را لرزاند و

از من ویرانه ای به جا گذاشت و رفت

مینا آقازاده

_

خسته شدم از بس من رو آدم امن میبینن☹️حالا امروز سر صبحی یکی اومده از مشکلاتش بهم پیام داده،از نوتیفکیشن خوندم چی نوشته ولی هنوز جوابش ندادم چون میدونم جواب دادنش یعنی ادامه حرف و اصلا هم حوصله ندارم،دست از سر من بردارید بزارید با مشکلات خودم بازی بازی کنم باهاشون و مالای شماها اضافه نشه به دردام،شدم علی غصه خور اصن😑

وضعیت نظر دهی :
۱۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • عقاب تنها
    عقاب تنها
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱

    سلام 

    خسیس ماستارو تنهایی نشستی خوردی ؟ کوفتت بشه :دی 😂😂😂😂😂😂🤪🤪🤪🤪🤪

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱
    @عقاب تنها سلام
    اینقدررررررر خوشمزه بود که نگو و نشنو😂😂😂
  • blue dream
    blue dream
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱

    سین بزن ولی جواب نده....

    دیگه عمرا بیاد غصشو تو دلت بریزه

     

     

    +رنگ ابرا ....خوشگله:)

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱
    @blue dream گناه دارن ولی خب....
    مشکل از سمت خودمم هست البته،اینقدر صمیمی با همه برخورد میکنن که فکر میکنن پسر خالم باهاشون ولی از درون یک شخص معمولی هستن واسم
    +خیلییییی خوب بود،اون موقعی که داشتیم میومدیم دریا سه رنگ شده بود
    آبی پر رنگ مث اون انتها،کمرنگر از اون و آبی روشن
  • ** دلژین   **
    ** دلژین **
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱

    من مدت هاست جواب نمیدم اینجور چیزها رو 

    نه تلفن هاشون رو ج میدم نه پیام هاشون رو 

    ول کن بابا خودمون هزار گیر داریم 

    خوب میکنی 

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱
    @** دلژین ** یهویی اصن گفت،جا خوردم من اصن😐
    حالا خوبه صنمی هم نداشتم باهاش زیاد😑😑😑
    پیام بعد توضیحات مشکلش رو نگاه😐
    «دوست داشتم اینارو بهت بگم چون هم خودم اینو در تو و رفتارات دیده بودم که چقد حمایتگر و امنی و هم خیلی ها اینو برام تایید کردن 😉»
    من به گور ناصرالدین شاه خندیدم اصن😑
  • فاطمه ...
    فاطمه ...
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱

    حس بدیه آدم گوش شنوا برای همه باشه، ولی خودش کسیو نداشته باشه بهش حرف دلشو بزنه

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱
    @فاطمه ... اوهوم دقیقاً ، خیلی وقتا شده از حرف خفه داشتم میشدم ولی حاضر نبودم به هیچ یک زنگ بزنم چون احساس امنیت بهم ندادن
  • بهی ستوده
    بهی ستوده
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱

    آخی!

    دیگه ظرفیت ها تکمیل شده

    منم دوست ندارم همیشه شنونده مشکلات بقیه باشم

    مخصوص اونهایی که هی مشکلات را با خودشون می کشند و خود آزاری دارند!

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱
    @بهی ستوده خودمون زیاد مشکل داریم،مشکلاتشون رو میارن میگن،آقا کشش نداریم دیگه😑😑
  • توکــا (:
    توکــا (:
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱

    چه عکس قشنگی :) ، درد هرکسی برای خودش زیاده ! گذر کنید از حرفا فقط شنونده باشید ...

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱
    @توکــا (: نوش نگاهتون
    من نمیتونم راحت گذر کنم،درگیرم میکنن،حالم رو بد میکنن مث امروز
  • توکــا (:
    توکــا (:
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱

    خب منم همینم :) ولی واقعا بیخیالی تنها راه هیچ کاری نمیشه کرد !

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱
    @توکــا (: اوهوم دقیقا
  • هدا یت
    هدا یت
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱

    ملوچک غصه خور،

    مدت زیادی سنگ صبور بقیه بودن آدمو خسته میکنه. نه صرفا بخاطر اینکه کسی سنگ صبور خودت نیست یا حتی مشکلات خودت کم نیستن. فقط چون خسته ای. میخوای تورو به حال خودت رها کنن.

    پیشنهاد میکنم شمارتو عوض کنی با کل دنیا که نه ولی با بیشترش قطع رابطه کن. 

    ببین منو دو سه سالی هست بجز مامان بابام که کنارمن با کسِ دیگه ای (البته بجز رفت و آمد گاه و بیگام به بیان) رابطه ندارم.

    گوشی نوکیا بگیر خیلی شیک و کلاسیکه. ازین در دارا مخصوصا.

    اوه ملوچک کاریزماتیک. 

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , آذر ۱۴۰۱
    @هدا یت منم خیلییییی میزنه به سرم یهویی برم غیب شم یه ماه،ولی خب سخته
    ولی اینکارو باید کنم و ارتباطم رو با همه قطع کنم به غیر اونایی که واجبه 
  • Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۲۵ , آذر ۱۴۰۱

    سلام .سلام.سلام

    خب اگه آدم بتانه کمک‌ کنه، خیلی قشنگه، و سعدی توی یکی از شعراش میگه: گر زدستت برآید چو نخل باش کریم٫گر زدستت نیامد چو سرو باش آزاد

    بالاخره، یه بار توهم دلت گرفت، تلافیشو در بیارین😁

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۵ , آذر ۱۴۰۱
    @Amir chaqamirza سلام سلام امیر جان
    چه طوره حال شما؟

    اینا آدمایی نیستن که من حاضر باشم راز دل رو بازکو کنم پیششون و دردام رو باهاشون تقسیم کنم
  • پسر انسان
    پسر انسان
    ۲۶ , آذر ۱۴۰۱

    پناه شدن هم نعمت بزرگیه

    یعنی ما اینقدر بزرگ شدیم

    که پناهنده میشن بهمون

    یعنی آغوشمون خیلی بزرگتر از خودمونه

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۶ , آذر ۱۴۰۱
    @پسر انسان آره خوبه ،ولی خب تحمل ها لبریزه دیگه...