اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
بیا بیا

بیا

بیا

بیا که من؛ از تو بنویسم

و تو

سرودی بخوان از عشق برایم 

بیا 

بیا که من ماهی شوم برایت

و تو

اقیانوسی که گم شوم

در تو

_

در این سینه سخن بسیار است ولی ذهنی برای نوشتن نه!

+ هیچی مثل کمپ برفی نمیتونه من رو از خود به خود کنه:)

هواشناسی بارش شدید برف رو پیش‌بینی کرده بود،منم حسابی خودم رو آماده کرده بودم و منتظر بودم صبح که بیدار میشم حداقل توی نیم متر برف باشم ولی هیچی نیومد😐😐😐

وضعیت نظر دهی :
۱۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • بهی ستوده
    بهی ستوده
    ۳۰ , آذر ۱۴۰۱

    منتظر بودم بگی کلی برف اومده!!ضربه روحی شدم:))))

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۳۰ , آذر ۱۴۰۱
    @بهی ستوده نه نیومد😑
    هیچوقت هم اینقدر چادرم رو محکم از همه طرف میخ نزده بودم
    بدجور دل خوش به برف بودم که مث فیلما صبح زیپ چادر رو باز کنم و برف تا بالای زیپ اوده باشه😐
  • بهی ستوده
    بهی ستوده
    ۳۰ , آذر ۱۴۰۱

    حالا فهمیدم چرا برف نیومده:)))

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۳۰ , آذر ۱۴۰۱
    @بهی ستوده چون آماده بودم واسش😂
  • سیاه مست
    سیاه مست
    ۳۰ , آذر ۱۴۰۱

     

    دقیقا فاز ببارم نبارم داشت صبح

    بعدم مثل بغضی که به این راحتیها اشک نمیشه گرفت و موند

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۳۰ , آذر ۱۴۰۱
    @سیاه مست دقیقا 👌
    همیشه منتظر هرچی هستی رخ نمیده
  • بهار
    بهار
    ۱ , دی ۱۴۰۱

    شهر مرا هم حبس میشود، آوارگی کوه و جنگل و دریا و بیابانم آرزووووووست....اما دریغ....دریغ....دریغ....رسما به شما از این جهت غبطه میخورم😢

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱ , دی ۱۴۰۱
    @بهار جاتون رو خالی میکنم 🏵️🏵️🏵️🏵️
  • Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۱ , دی ۱۴۰۱

    سلام.سلام.سلام

    همه ش شد باران و باران هم خیلی قشنگه، انگار یخه😅❄

    یلداتان هم مبارک، با تاخیر😅

    چه عکس قشنگی بچد اون بالا

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱ , دی ۱۴۰۱
    @Amir chaqamirza سلام سلام صدتا سلام به روی ماهت هزارو سی صدتا سلام
    باران نغمه ی عشق است و برف سکوت تنهایی بشر✌️
    یلدای نا مبارک خودتم مبارک،به امید یلدای بعدی با لبی خندان و دلی پر امید
  • فاطمه ...
    فاطمه ...
    ۲ , دی ۱۴۰۱

    چه زیباست:) 🕊️

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲ , دی ۱۴۰۱
    @فاطمه ... چشماتون زیبا میبینه
  • عقاب تنها
    عقاب تنها
    ۲ , دی ۱۴۰۱

    سلام 

    ملوجک کی میری کوه ؟

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲ , دی ۱۴۰۱
    @عقاب تنها سلام
    مشخص نمیکنه ،ولی خب معمولاً هر هفته یه وری هستم
  • پسر انسان
    پسر انسان
    ۳ , دی ۱۴۰۱

    عجب عکس ناجور و متلاشی خوب و خفنی

    برای کی هست؟

    دلم رفت

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۴ , دی ۱۴۰۱
    @پسر انسان نوش نگاهت ای دوست
    واسه دو هفته پیش 
  • بهی ستوده
    بهی ستوده
    ۹ , دی ۱۴۰۱

    حالت بهتر شد؟

    از خودت ی خبر بده

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۰ , دی ۱۴۰۱
    @بهی ستوده سلام خانم ستوده
    روزتون به خیر
    فعلا چرخه عمر اینجوریه،واسه خیلی ها اینجوریه البته
    اینکه خبری از من گرفتید یک دنیا واسم ارزشمند بود،به قد همون دنیا هم ازتون ممنونم
  • سین ^_^
    سین ^_^
    ۱۱ , دی ۱۴۰۱

    امروز صبح داشتم میرفتم مدرسه... تو ماشین بودم... از کنار پارک داشتیم رد می‌شدیم..‌‌. یه پارک خیلی بزرگ و پر از درخت و هنوزم سبز با وجود سرما... بهار که میشه دیدن چادر مسافرتی و آدم های زیاد همشهری و مسافر کاملا طبیعیه... اما الان که هوا سرده خیلی خلوته... این موقع از سال یه چادر مسافرتی وسط پارک بود!!!!! ...

    حدس میزنید چی اومد به ذهنم؟😄😄

    از ذهنم گذشت ملوچک این بار یه راه طولانی تر برا مسافرت انتخاب کرده و اومده اینجا چادر زده اونم این موقع از سال!!😁 خندم گرفت از این فکر ناخودآگاه و برام جالبه:))... فک کنم به خاطر اینه که اینقدر از سفر و مسافرت گفتید:)...

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۱ , دی ۱۴۰۱
    @سین ^_^ سلام سرکار سین
    صبحتون به خیر باشه
    خووووبه دیگه،هرجا حتی توی ناکجا آباد یه چادر ببینی میگی اااااا این دوست منه که:))
    و اینکه قطعا هوای شهر شما هنوز اونقدر سرد نشده که بخواد مانع اومدن من بشه و چادر زدن:))
  • bahar ....
    bahar ....
    ۱۲ , دی ۱۴۰۱

    :))

    من اگه بدونم برف میاد هیچ جا نمیرم 

    چقدر کارهای شما عجیب غریبه 😑

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۳ , دی ۱۴۰۱
    @bahar .... خب من بدونم برف میاد بدتر میزنم بیرون که یخ کنم😂😂😂