اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
دستانت دستانت

دستانت

 

دریافت
با من
 از آن شب بخوان

فقط از آن شب
که دستانم گره خورد در دستانت

با من بخوان
تو فقط بخوان
فقط تو
از آن لبخندی که میلرزاند
این دل خسته ی مرا
در میان پایکوبی 
در میان لبخندی عمیق
وای انگشتانت...!
بگذریم...
تو بخوان با من
فقط تو...
__
این هفته ای که گذشت،بعد ماه ها یه سفر خوب گروهی داشتم،یه سفری که توی رودربایستی محکوم به رفتنش بودم و لیدر بودن این برنامه توفیق اجباری
آخ که چه چسبید این سفر:)
فایل صوتی رو حتما گوش بدید،توی یه محیط خلوت و با دل گوش بدید.
بعد شنیدن این فایل دستم به کیبورد رفت و تونسم خزعبلی تایپ کنم،خودم دوستش داشتم و امیدوارم بتونید با اون ریتمی که من نوشتمش بخونید
وضعیت نظر دهی :
۱۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • پسرک تنها
    پسرک تنها
    ۱۸ , دی ۱۴۰۱

    فک کنم شکست خورد :دی 😂

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , دی ۱۴۰۱
    @پسرک تنها نه بابا:))
    عاشقانه ای لطیف بود صرفا
  • شاگرد خیاط
    شاگرد خیاط
    ۱۸ , دی ۱۴۰۱

    منتظر شنگولانه ترها هم هستیم

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , دی ۱۴۰۱
    @شاگرد خیاط الکی جووو نده😂
    من از قبل هم مینوشتم 😁😅
  • ناشناس
    ناشناس
    ۱۸ , دی ۱۴۰۱

    چه اهنگ زیبایی چه عکس زیبایی چه متن زیبایی

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , دی ۱۴۰۱
    @ناشناس خب چرا ناشناس ؟
  • ناشناس
    ناشناس
    ۱۸ , دی ۱۴۰۱

    سلام =)

    آقا من بگما که ناشناس قبلی ،اون ناشناسی که  از دفعه اول میترسید نیست هاااا.

    من الان با این دفعه،دومین باره که کامنت میذارم 

     

    همین:دی

    صرفا جهت قاطی نکردن ناشناس ها

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۸ , دی ۱۴۰۱
    @ناشناس سلام مجدد
    مث آدم بیا بگو خوب کی هستی 😑
    واسمون درگیری ذهنی درست نکن لطفاً 😐😐😐
  • پسر انسان
    پسر انسان
    ۱۹ , دی ۱۴۰۱

    اخ از این توفیق های اجباری

    بعضی وقت ها نمیخوای از خونه تکون بخوری چه برسه به این که بری جایی و محفلی ولی میری و خیلی بهت میچسبه و خیلی خاص میش و میگی چه خووووووب شد اومدم

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , دی ۱۴۰۱
    @پسر انسان من میدونستم باید برم ،از دو هفته قبلش میدونستم و برنامه ریزی کرده بودم،ولی دلم نمیخواست برم ولی رفتم و خوب شد😁😁
  • -- مِــرگـان --
    -- مِــرگـان --
    ۱۹ , دی ۱۴۰۱

    کارت درسته جناب ملوچک

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , دی ۱۴۰۱
    @-- مِــرگـان -- نیستی،کم پیدایی اصن
  • moones rohani
    moones rohani
    ۱۹ , دی ۱۴۰۱

    دیگه دیر گفتی

    باید زودتر میگفتی با ریتم خودت بخونیم

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۹ , دی ۱۴۰۱
    @moones rohani ای بابا،خب حالا یه بار دیگه بخونید😁😁
  • -- مِــرگـان --
    -- مِــرگـان --
    ۱۹ , دی ۱۴۰۱

    هستم ملوچک. پستهایی که می‌نویسید رو می‌خونم.

     

    -در یادِ ما خانه داری🌿

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۰ , دی ۱۴۰۱
    @-- مِــرگـان -- سایت مستدام اله ی مرگ 🌹🌹
  • فاطمه ...
    فاطمه ...
    ۲۰ , دی ۱۴۰۱

    من هربار میام وبت یدور میگم چقدر دلم سفر میخواد

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۱ , دی ۱۴۰۱
    @فاطمه ... خیلیییییی خوبه سفر خیلیییی
  • تینـ ـکربل🧚‍♀️
    تینـ ـکربل🧚‍♀️
    ۲۲ , دی ۱۴۰۱

    ملوچک و یارَش:

    https://bayanbox.ir/view/3831921023252113251/IMG-20230112-224457-790.jpg

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۳ , دی ۱۴۰۱
    @تینـ ـکربل🧚‍♀️ ای جانم🥺
    تو چه قد مهربونی😍😅
  • تینـ ـکربل🧚‍♀️
    تینـ ـکربل🧚‍♀️
    ۲۳ , دی ۱۴۰۱

    تو تلگرام دیدمش گفتم چقدررررر مناسب شماس الان 🤠

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۳ , دی ۱۴۰۱
    @تینـ ـکربل🧚‍♀️ خبری نیست در این دیار😁
    توی جنگ پیروز مندانه دارم میام بیرون 😂
  • Boshra _p
    Boshra _p
    ۲۳ , بهمن ۱۴۰۱

    هوممممم :) عکس عالی.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۴ , بهمن ۱۴۰۱
    @Boshra _p نوش نگاهتان