اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
بگذار بگذار

بگذار



بگذار؛
که بگذرم
ز این غم بی انتها
_
ممنون از همه عزیزانی که به یاد من بودند و جویای احوالم شدند ، زنده هستم و طبق روال همیشه زندگی میکنم.
یادتونه پست قبلی گفتم یه سفر اجباری بود و شد یه سفر به یاد ماندنی؟راستش نفر اصلی اون سفر رو از دست دادیم و فوت کردن ماه پیش،حالا دیگه از اون موقع دیگه سفری نرفتم و چیزی هم واسه نوشتن نداشتم،الانم زیر و رو کردم عکسای این یک ماه رو دیدم اصلا یه عکس خوب ندارم که پست کنم:)
وضعیت نظر دهی :
۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  •   🖤فهیمه  🖤
    🖤فهیمه 🖤
    ۸ , اسفند ۱۴۰۱

    چ عکس زیبایی....

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۹ , اسفند ۱۴۰۱
    @ 🖤فهیمه 🖤 نوش نگاهتون
  • پسرک تنها
    پسرک تنها
    ۸ , اسفند ۱۴۰۱

    سلام 

    کجایی ملوجک چرا نیستی؟ بیام بزنمت😡

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۹ , اسفند ۱۴۰۱
    @پسرک تنها سلام ای دوست
    همین وراییم،گنجشک که زدن نداره😁
  • شاگرد خیاط
    شاگرد خیاط
    ۸ , اسفند ۱۴۰۱

    زن تازه کن ای دوست در هر بهار

    زن پاری امسال ناید به کار

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۹ , اسفند ۱۴۰۱
    @شاگرد خیاط یعنی سالی یه دونه زن بگیرم 😁😁😁
  • نرگس بیانستان
    نرگس بیانستان
    ۸ , اسفند ۱۴۰۱

    خدا به دلتون ارامش بده...

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۹ , اسفند ۱۴۰۱
    @نرگس بیانستان مرسی دوست خوبم
    دل خودتون هم آروم❤️
  • پسر انسان
    پسر انسان
    ۱۰ , اسفند ۱۴۰۱

    الحمدلله که زنده ای
    هر بار اومدم بلاگ یادت کردم گفتم چرا نیست این پسر؟

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۱ , اسفند ۱۴۰۱
    @پسر انسان فیلم ضد گلوله رو یادته؟ که مرده میره جبهه که بمیره ولی هیچی به هیچی،خمپاره میخوره بغلش،گلوله میخوره جلوش و ....
    اون منم،عزرائیل قهره با من👌😁
  • ویــ ـانا
    ویــ ـانا
    ۱۱ , اسفند ۱۴۰۱

    خواستم بگم چه عکس خوبی که......واقعا متاستفم خدا رحمت کنه😢🖤

    +دلتنگ بودیم🌝:)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۱ , اسفند ۱۴۰۱
    @ویــ ـانا رفتگانت
    +فدایی داری دوست❤️❤️❤️