اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
تسلیم تسلیم

تسلیم

میدونم خیلی هاتون این حال من رو میفهمین،ولی خب نه پایی برای رفتن دارم،نه انگیزه ای واسه موندن

تسلیمم تسلیم

امسال اصلا بوی عید نمیاد،از هیچ کسی بوی عید نمیاد

سال پیش این موقع هیجان مسافرت داشتم :) تازه امسال پیشرفت کاری و مالی خوبی داشتم و دستم واسه خرج کردن کاملا بازه

وضعیت نظر دهی :
۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • فاطمه ...
    فاطمه ...
    ۲۵ , اسفند ۱۴۰۱

    :((((((

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۶ , اسفند ۱۴۰۱
    @فاطمه ... هعیییییی
  • شاگرد خیاط
    شاگرد خیاط
    ۲۶ , اسفند ۱۴۰۱

    چرا خیلی بوی عید میاد که زکامی؟

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۶ , اسفند ۱۴۰۱
    @شاگرد خیاط نه ز کامو نه ز حرف و نه به روح
    بوی عید نمی آید در این وادی
  • ویــ ـانا
    ویــ ـانا
    ۲۶ , اسفند ۱۴۰۱

    میفهمم صد در صد :)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۸ , اسفند ۱۴۰۱
    @ویــ ـانا هعیییییی هعییییی
  • هدا یت
    هدا یت
    ۲۷ , اسفند ۱۴۰۱

    هیچ وقت نتونستم بقیه رو که برای روزای خاص آماده میشن رو درک کنم. عید و تولد و...

    این روزاهم روزن دیگه مثل بقیه روزا...

     

    راستی سلام ملوچک خان.

    سال نو هم خجسته :)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۸ , اسفند ۱۴۰۱
    @هدا یت سلام هدایت جان
    نه من میتونم درک کنم چون لذت تدارک تولد واسه کسی که دوسش داری رو چشیدیم

    خجسته که نیست والا ،واسه من که  صرفا یه تغییر تاریخه
  • moon  r
    moon r
    ۲۸ , اسفند ۱۴۰۱

    بیا و برا ما خرج کن :))))

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۸ , اسفند ۱۴۰۱
    @moon r خرج خرج خرج😁
  • moon  r
    moon r
    ۲۹ , اسفند ۱۴۰۱

    عجب آدمی هستیا 😒🤣

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۲۹ , اسفند ۱۴۰۱
    @moon r من یَک موجود مزخرفیم😁
  • zra ...
    zra ...
    ۴ , فروردين ۱۴۰۲

    عکسایی که میگیری رو دوسشون دارم :)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۵ , فروردين ۱۴۰۲
    @zra ... نوش نگاهت