اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
بیا بیا

بیا

بیا

آسمان میبارد به حال من

___

مثلا اومدم مسافرت دست جمعی،ولی تنها تنها تنها تر کردم خودم رو

امسال خیلی ها رو از زندگیم حذف میکنم،اژ جمع ها دور میشم

میرم توی انزوا

وضعیت نظر دهی :
۱۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
  • Rire Jana
    Rire Jana
    ۵ , فروردين ۱۴۰۲

    چرا اینجا همه چیز توی پاییز و شاید زمستون توقف کرده ولی اونجا واقنی بوی بهار گرفته🥲 بهار واقعا فصل قشنگیه...

    ولی زیادی توی انزوا رفتن خوب نیست...مراقب باشید غرق نشید...((:

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۵ , فروردين ۱۴۰۲
    @Rire Jana خوش اومدید
    اینجا بوی بهار گزفته بود،بهتر از سال های قبل
    کجا هستید شما؟
  • blue dream
    blue dream
    ۵ , فروردين ۱۴۰۲

    ما تو شلوغی ها هم تنهاتریم:)

    ولی بعضیا که حذف میشن جای خالیشون دیده نمیشه چون جایی نداشتن که دیده بشه...

    عیدت هم با کمی تاخیر مبارک باشه...سالی برات بشه پر از لبخند و امید:)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۵ , فروردين ۱۴۰۲
    @blue dream و این تنهایی توی جمع دردناکتر از خود تنهایی هستش
    +متشکرممممم،امیدوارم سال خوبی داشته باشی
  • شاگرد خیاط
    شاگرد خیاط
    ۵ , فروردين ۱۴۰۲

    اول تاحالا تو چی بودین پس؟ که جخ تازه امسال  عازم انزوایین؟

    انزوا  التماس دعا

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۵ , فروردين ۱۴۰۲
    @شاگرد خیاط توی شلوغی توی انزوا بودن فرق میکنه با توی انزوا بودن 😁😁
  • ویــ ـانا
    ویــ ـانا
    ۵ , فروردين ۱۴۰۲

    پدر خیال می‌کرد آدم وقتی در حجره خودش تنها باشد، تنهاست. نمی‌دانست که تنهایی را فقط در شلوغی می‌شود حس کرد:)

    +زیباییی ^^

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۵ , فروردين ۱۴۰۲
    @ویــ ـانا خاک تو سر اون پدر😁😁😁😁
    جاتون خالی 
  • Rire Jana
    Rire Jana
    ۵ , فروردين ۱۴۰۲

    وقتی میگید خوش اومدید احساس غریبگی میکنم...اقا من خیلی وقته میشناسمتون((: البته نه با این وبلاگ:')

    ولی ممنون((:

    حس میکنم الان باید بگم عیدتون مبارک🌻 نماز و روزتون هم قبول درگاه حق(: و صدالبته: التماس دعا✨️

     

    کاشان

    البته بخوام منصف باشم اینجا پاییز هم نداشت... البته میگفتن نسبت به سالای قبل بیشتر زمستون داشته..اینجا انگاری کلا فقط تابستونه با ی سرمای استخوان درد بیار🗿ما تازه اومدیم اینجا...محیط زندگی را که عوض میکنی سخته به طبیعت مکان جدید عادت کنی(:

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۵ , فروردين ۱۴۰۲
    @Rire Jana خببببببب ای آشناااا بلاگ قبلی رو بگو بشناسیم😁
    متشکرمممم،شمام سال خوبی داشته باشید دوست خوبم

    کاشان؟خیلی میام اونجا زمستونا،حقیقتا حق داری اگه بگی از این شهر بدم میاد😁😁
    هییییچی نداره،هیچی😑
  • Rire Jana
    Rire Jana
    ۵ , فروردين ۱۴۰۲

    بدبختی اینه که انقدر بچه زیاد داشتم نمیدونم کدوم یکی را بگم میشناسی، ولی احتمالا خفگی را بشناسی...((:

     

    🥲🥲🥲

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۵ , فروردين ۱۴۰۲
    @Rire Jana اااااا غریبه نیستی که،دوتا خفگی داشتیم،کدومشون بودی؟لینک پلیژ
  • Rire Jana
    Rire Jana
    ۵ , فروردين ۱۴۰۲

    عمرش قد نداد🥲 

    دو تا ماجده که نداشتیم...داشتیم اینم؟😂

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۶ , فروردين ۱۴۰۲
    @Rire Jana اااااا سلام ماجده،چه خبرررررر😁😁😁
  • پسر انسان
    پسر انسان
    ۶ , فروردين ۱۴۰۲

    انزوای مثبت خوبم هست

    به معنی گزیده کار شدن

    به معنای خط و حریم رو سفت کردن

    ورودی گذاشتن جلوی رابطه

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۶ , فروردين ۱۴۰۲
    @پسر انسان هوووووووم چه تعریف جالبی از انزوا گفتی❤️❤️
  • ناشناس
    ناشناس
    ۶ , فروردين ۱۴۰۲

    آی آی آی ...من به اندازه ی جونم روی کاشان تعصب دارما.پس بهتره راجبش شایعه پراکنی نکنین :دی

    چونکه خیلی هم شهر ماهیه =)

    تازه باید بگم شما احتمالا فقط خود کاشان رو دیدین وگرنه اگه روستاهای اطرافش رو هم میدیدین خیلی ازش تعریف میکردین.

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۶ , فروردين ۱۴۰۲
    @ناشناس روستاهای اطرافش که بله ناشناس جان قشنگه و اتفاقا من عاشق رشته کوهای نزدیک کاشان هستم وقتی برف گرفته میشه،قله k2 و هیمالیا رو واسم تداعی میکنه ولی خب من دارم نسبت به خودش شهرش میگم،اگه اینقدر تعصب داری خب یه روز میام بشو راهنمای گردشگری من
  • امیر  +
    امیر +
    ۶ , فروردين ۱۴۰۲

    متأسفانه من هم انقدر که آدما رو از خودم دور کردم که توی جمع احساس انزوا می‌کنم و آدمایی رو می‌بینم که قبلا باهاشون رفیق بودم و اونا کنار همدیگه هستن اما من کنارشون نمی‌تونم باشم :)

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۶ , فروردين ۱۴۰۲
    @امیر + و این یه درد خیلی بزرگه که دچارش میشیم 
  • ناشناس
    ناشناس
    ۶ , فروردين ۱۴۰۲

    آفرین که قبول دارین چقدررر قشنگن D:

    خب شما که میگین زیاد اومدین کاشان پس دیگه احتمالا خودتون یه پا راهنما شدین تا حالا.

    ولی حالا که اصرراااررر می ورزین باشه من می شم راهنمای گردشگری.وای خیلی هم باحال به نظر میاد =)))))))

    پس من فردا دم ترمینال کاشان میام استقبال تون.دیر نکنینا.هفت بشه هفت و ربع من پشیمون شدم رفتم ها

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۷ , فروردين ۱۴۰۲
    @ناشناس کاشان گردی نکردم ولی،الان که سرکارم ، جمعه رو میام اونوری که از راهنمایی شما استفاده کنیم و کاشان رو از لنز چشمان شما ببینیم
    جمعه من ۷ صبح کاشان هستم😁
  • ناشناس
    ناشناس
    ۸ , فروردين ۱۴۰۲

    پس من برم گروه موزیک و فرش قرمز و بنرِ مقدمتان گل باران رو ردیف کنم واسه مراسم استقبال :دی

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۸ , فروردين ۱۴۰۲
    @ناشناس دارم جدی میگما😐😐😐😐
  • ناشناس
    ناشناس
    ۸ , فروردين ۱۴۰۲

    خب یعنی جدی جدی نمیخواید حداقل یه مقدمتان گلباران هم داشته باشید؟ =) 

    البته موکت قرمز هم داریم دم دست. که حالا می تونم تا اونجا یه جوری بکشونمش بیارمش :دی

    دیگه خشک و خالی تر از این که دیگه نمیشه استقبال :|


     

     

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۸ , فروردين ۱۴۰۲
    @ناشناس نه نیازی نیست به اینکارها
    یه زمان بندی و مکان هایی که میخوای ببری مارو بگو،که من با گروهم هماهنگ کنم بگم جمع کنید بریم کاشان گردی
  • ناشناس
    ناشناس
    ۸ , فروردين ۱۴۰۲

    خب پس واقعا دارین جدی میگین.

    آخه من تا همین الانشم فک میکردم زیاد راجبه حرف تون جدی نیستین.

    ولی من که راستکی راستکی نمی تونم راهنمای گردشگری بشم اونم اینقدر یهویی و بدون برنامه ریزی. 

     

    یعنی شما و گروهتون بیاین تا اینجا من فقط میتونم دسته جمعه ببرمتون یه جا گم و گور بشیم و از گشنگی و تشنگی بمیریمممم D:

     اصلا مطمئنین زمان خوبی رو انتخاب کردین؟چون هم به خاطر تعطیلات احتمالا همه جا خیلی شلوغه که البته اگه شلوغی اذیتتون نمیکنه که هیچی. 

    و اینکه ترجیح نمیدین واسه اردیبهشت بیاین؟ آخه خیلی ها اردیبهشت رو بیشتر ترجیح میدن. 

    ولی بین خودمون بمونه من که اصلا از اردیبهشت کاشان خوشم نمیاد. مثلا دیدن اینکه چجوری از گل محمدی، گلاب میگیرن چه جذابیتی داره آخه :| خیلی هم حوصله سر بره. 

     

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۸ , فروردين ۱۴۰۲
    @ناشناس نمیدونم،میخوای گلاب گیری هماهنگ کن بیایم اونجا ،هرچند گرمه
    ولی خب هماهنگ کن می‌آیم ،۲۰ نفری میشیم
  • ناشناس
    ناشناس
    ۱۰ , فروردين ۱۴۰۲

    واقعا شرایطش رو ندارم پس فعلا هیچ کمکی از دستم بر نمیاد.

    مگر اینکه اگه اومدین و سوالی واستون پیش اومد از همینجا بهتون جواب بدم :)

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۰ , فروردين ۱۴۰۲
    @ناشناس تا تو باشی دیگه تعارف نکنی😂😂😂😂
  • ناشناس
    ناشناس
    ۱۰ , فروردين ۱۴۰۲

    وااااییی پس تا الان سرکار بودم😕

    ولی من جدی جدی رفتم راجب هتل ها و اقامت های بوم گردی و این که شب کجا ببرمتون واسه اقامت تحقیق کردم :|

    و راجبه تاریخچه ی یه سری از اماکن تاریخی

     

    و تازه رفتم به مامان و بابام هم پیشنهاد دادم که سه نفری بیایم بشیم راهنماتون ولی خب چون یه جوری بهم نگاه کردن انگار که بیشتر از چیزی که به نظر میاد احمقم در نتیجه بیخیالش شدم. 

    پس واقعا خیلی احمقم که باور کرده بودم و ذهنم اینقدر درگیر شده بود🤓🤓🤧

    میرم خودمو به یه روانشناسی چیزی معرفی کنم.فعلا :|

     

     

  • مَلوچک
    مَلوچک
    ۱۰ , فروردين ۱۴۰۲
    @ناشناس والا من کاملا جدی بودم😐😐😐
    میخوام گروه رو‌بردارم بیارم گلاب گیری😂