اینجا منم،با اندکی تفاوت با من بریم ببینیم چه خبره
دماوند دماوند

دماوند

سال پیش توی همین تاریخ بود که دماوند رو رفتم بالا و توی ذهنم داشتم مسیر سازی میکردم که امسال با دوچرخه یه فرود داشته باشم از اونجا،ولی همه چیز به هم ریخت و الان هرکسی بهم بگه پاشو بریم دماوند میگم ولم کن حال داریا:)

من هرچی قله میرفتم به هوای دوچرخه بود،که گرفته شد ازم:(

این گوگل فوتو خیلی خوبه، قشنگ خاطراتت رو زنده می‌کنه با یادآوری اینکه سال پیش توی اون روز کجا بودی

یکی از نکات جالبی که دارم اینه با هیچ یک از تابلوهای قله ها عکس ندارم😂

لوکیشن عکس:بیخ گوش پناهگاه قله دماوند

+شاید من از محدود آدمایی باشم که یه صحنه رمانتیک فیلم می‌تونه اشکشو در بیاره😐

وضعیت نظر دهی :
۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">